הבליינד דיי 6.6 (Blind Day)

בנהריה צוין יום המודעות לעיוורים וליקויי ראייה בפעילות מיוחדת במרכז שירות לעיוור. "זהו יום שנועד להעביר את תחושותיהם של אוכלוסיית האנשים עם עיוורון ולקויות הראייה ולהסביר לציבור הרחב, את האתגרים הרבים שאיתם מתמודדים העיוורים במרחב הציבורי בכל יום ובכל שעה", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

נהריה הצטרפה להעלאת המודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. במרכז השירות לעיוור בעיר התקיימו היום (יום א') פעילויות מיוחדות לציון התאריך החשוב על ידי צוות המרכז המסור ובסיוע מתנדבים מהקהילה.

הבליינד דיי 6.6 (Blind Day), נערך השנה בסימן העלאת המודעות לקידום נגישות במרחב הציבורי לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה ולקידום את המודעות ליכולותיו ולצרכיו של העיוור והוא מלווה מדי שנה על ידי המרכז לעיוור בישראל, כחלק מהרצון ליצור חברה סובלנית יותר ולאפשר לעיוורים וללקויי הראייה מרחב ציבורי נגיש יותר.

״עיריית נהריה מקיימת באמצעות מרכז השירות לעיוור מגוון נרחב של פעילויות לאורך כל ימות השנה שמלוות את ציבור העיוורים, לקויי הראייה ובני המשפחות שלהם", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שהוסיף, ״הבליינד דיי הוא יום ארצי מרוכז שנועד להעביר את תחושותיהם של אוכלוסיית האנשים עם עיוורון ולקויות הראייה ולהסביר לציבור הרחב שאינו חשוף מספיק, את האתגרים הרבים שאיתם מתמודדים העיוורים במרחב הציבורי ובמרחב הפרטי שלהם בכל יום ובכל שעה".

מרכז השירות לעיוור (מרש"ל) בנהריה, הוא חלק מהמחלקה לשירותים חברתיים בעירייה ומעניק שירותים שיקומיים, חברתיים ומקצועיים לעיוורים וכבדי ראייה בכל הגילאים, עולים חדשים לצד ותיקים. בין התחומים בהם ניתן מענה ניתן לציין שירותי ייעוץ ושיקום, שירותי תעסוקה והשמה, מרכז מחשבים מונגש לעיוורים וכבדי ראייה, תכניות לעולים, מועדון חברתי – חוגים שונים, טיולים, אירועים בחגים ולאורך כל השנה.

צילום: דוברות עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.