בית המשפט השלום בחיפה: גן האירועים במרכז הקונגרסים יוכל להמשיך לפעול

נדחתה תביעת מת"ם נגד גן האירועים במרכז הקונגרסים

מת"ם, בעלת השטח שעליו הוקמו מלון גארדן וגן האירועים השייך לו, טענה כי הגן פועל ללא היתרים מתאימים   "לא הונחה תשתית ראייתית, ולו ראשונית, לתמוך בטענות המבקשת", נכתב בהחלטת בית המשפט

חברת מת"ם (מרכז תעשיות מדע חיפה) הגישה לבית המשפט השלום בחיפה בקשה למתן צו נגד מלון גארדן – צו שימנע ממנו לקיים אירועים בגן האירועים שבמלון.

הבקשה נומקה ע"י מת"ם, בעלת השטח שעליו הוקמו המלון וגן האירועים, בטענה כי מדובר בשימוש שאינו תואם את רישיון העסק של המלון ולא את היתרי הבנייה.

מלון גארדן, שיוצג ע"י עורכי הדין אבי גולדהמר ומנחם ויריב לוינסון, טען כי לא בוצע שום שינוי מהותי במתחם במהלך 4 השנים האחרונות, וכי גן האירועים פועל כדין.

השופטת איילה הוך-טל שדנה בתיק קיבלה במלואה את עמדת מלון גארדן, דחתה את הבקשה למתן הצו ואף חייבה את מת"ם לשלם את הוצאות המשפט בסך 15,000 ₪.

השופטת הוך-טל נימקה את הפסיקה בכך ש"לא הונחה תשתית ראייתית, ולו ראשונית, לתמוך בטענות המבקשת", כלומר חברת מת"ם. כמו כן ציינה הוך-טל כי לאחר למעלה משנה שבה נגרמה פגיעה כלכלית קשה לאולמות האירועים עקב מגבלות הקורונה, אין הצדקה לעצור את הפעילות ולהסב נזק נוסף, וזאת מבלי שהוצגו ראיות לכך שבוצעה בנייה ללא היתר או שישנה סכנה כלשהי למבקרים האולם.

פסק הדין גם מייחס למת"ם, שיוצגה ע"י עו"ד יוסי רומנו ממשרד דורון, איתני, חוסר תום לב – וזאת עקב הפנייה לבית המשפט במקום לרשויות המופקדות על אכיפת תקנות התכנון והבנייה ורישוי העסקים.

 מצורף צילום של עו"ד אבי גולדהמר יש אישור לפרסום ללא זכויות יוצרים קרדיט: יח"צ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.