ביקור נשיאותי בכרמל

אהובה טל מנהלת הסיעוד עם נשיאת סיגמה העולמית וצוות מחלקת יולדות בכרמל

בנשיאת SIGMA  העולמית ביקרה בביה"ח כרמל. ד"ר בת' טיגס נשיאת ארגון סיגמה העולמי הכולל 137,000 אחים ואחיות מכל רחבי העולם נחתה לביקור בישראל והגיע לביקור אישי ומיוחד במרכז הרפואי כרמל .

ד"ר בת' נפגשה לשיחה אישית עם מנהלת הסיעוד של כרמל אהובה טל והם דנו יחד בנושאים הבוערים המעסיקים את עולם הסיעוד. מנהלת הסיעוד הגב' טל הציגה לד"ר בת' את אגף הסיעוד בבית החולים כרמל אגף בו מועסקים מעל 800 אחים ואחיות והוא נחשב לסקטור הגדול והמרכזי בבית החולים .

בליווי מנהלת הסיעוד של מחלקת יולדות ורד כהן ומנהלת הסיעוד של התינוקייה סופיה גימפלסון סיירה נשיאת סיגמה ד"ר בת' במחלקה היולדות המוצלחת של כרמל והתרשמה מהרמה המקצועית הגבוה של הצוות. ד"ר בת' התרשמה במיוחד מפרויקט עידוד ההנקה הפועל במחלקה ושמעה מצוות הפגייה על פרויקט " שומר הראש " פרויקט ייחודי שפותח בפגיית כרמל למניעת נזק מוחי בפגים הקטנים. פגיית כרמל נבחרה זו השנה החמישית ברציפות כפגייה המצטיינת בישראל והיא מקור גאווה באגף המיילדות של כרמל. בהמשך היום ביקרה נשיאת סיגמה במחלקה הקרדיולוגית וביחידה לטיפול נמרץ לב של בית החולים ראתה את הציוד המתקדם והתרשמה מניתוחי ה TAVI  המתקדמים. בית החולים כרמל מקבוצת הכללית הינו אחד מהמרכזים המובילים בארץ בכמות ובאיכות טיפולי ה TAVI . והוא מצטרף לעוד שירות איכותי ומוביל של המערך הקרדיווסקולרי מערך הלב וכלי הדם המוביל של כרמל.

בסיום הסיור בכרמל הודתה מנהלת הסיעוד הגב' טל לד"ר בת' ולנציגי המשלחת שהגיעו איתה על הביקור בבית החולים ואמרה כי תשמח לארח אותם בכל פעם שיגיעו לישראל.

" אנו רואים חשיבות רבה בקיום קשרים בינלאומיים מקצועיים במטרה לשפר ולעדכן את האחים ואחיות שלנו, אמרה גב' טל. עולם הסיעוד הוא עולם אקדמי מתפתח ומאוד חשוב לנו שהצוותים שלנו יהיו מעודכנים בשיטות הטיפול והתפתחויות החשובות המתרחשות בעולם הסיעוד . היה לנו לעונג ולכבוד לארח אותך כאן אצלנו בכרמל ונשמח לארח אותך שוב גם בפעמים הבאות"

ד"ר בת' השתתפה ביום חשיפה מיוחד שהתקיים באוניברסיטת חיפה בו הרצתה על פעילות הארגון ברחבי העולם .

בצילום  – אהובה טל מנהלת הסיעוד עם נשיאת סיגמה העולמית וצוות מחלקת יולדות בכרמל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.