שר המודיעין, אלי כהן : נוף הגליל היא העיר היחידה בישראל שהוקמו בה 27 מפעלים בתוך שנתיים

שר המודיעין, אלי כהן : נוף הגליל היא העיר היחידה בישראל שהוקמו בה 27 מפעלים בתוך שנתיים

מדובר בשיא שאין דומה לו בקנה מידה ארצי, ציין השר כהן שיחד עם הצוות הבכיר במשרדו ביקר השבוע בנוף הגליל וקיים סיור וישיבת עבודה עם ראש העיר רונן פלוט  

ביקור שר המודיעין, אלי כהן, בנוף הגליל נפתח בסיור בחלק מן הפרויקטים הגדולים בעיר ובהם מתחם אצטדיון "גרין" החדש, הפארק העירוני, חורשת הנוטעים ו"פארק הפיקניקים" שהוקם בשטח שהוכחד בשריפה. השר כהן התפעל ממהירות ההתחדשות של העיר וההתקדמות האדירה של הפרויקטים הגדולים המתבצעים בה למרות הקורונה. "אחת למספר שבועות אני מגיע לנוף הגליל ובכל פעם אני נפעם מקצב ההתפתחות  של העיר, התשתיות החדשות, ההשקעה האדירה, אזורי התעסוקה ותנופת הבניה. יש כאן ראש עיר שהוא מהטובים בישראל", אמר השר כהן.

בתום הסיור קיים השר ישיבת עבודה בעירייה במהלכה בישר באופן רשמי על הכללתה של נוף הגליל בפרויקט הסייבר של משרד המודיעין לטובת הכשרת בנות העיר לשירות משמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה בקהיליית המודיעין. הפרויקט שנקרא "ממריאות" מיועד לתלמידות כיתה ט' ופותח בפניהן תוכנית לימודי מצוינות במשך שלוש שנים, מכיתה י' עד י"ב, על ידי מיטב המרצים, ללא עלות. "הפרויקט יעניק הזדמנות אמתית ושווה למצות את מלוא יכולותיהן של תלמידות העיר ובשיתוף קרן רש"י,  להביא אותן להתקבל למבדקים האובייקטיבים של יחידות הסייבר של צה"ל, השב"כ והמוסד".

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, הודה לשר כהן על הסיוע הרציף, בכל תפקיד שהוא ממלא, לנוף הגליל ותושביה. "השר כהן הוא חבר אמיתי של העיר ובכל תפקיד רואה אותה ועושה הכול על מנת לסייע לה. בהיותו שר הכלכלה והתעשייה הוא היה זה שהוציא לביצוע את הקמת קריית ההייטק ובאופן בלתי רגיל פעל על מנת לאשר את המפעלים החדשים במסלול עוקף ביורוקרטיה על מנת להגדיל את היצע התעסוקה האיכותית לתושבי העיר. גם בתפקידו הנוכחי, למרות שמשרד המודיעין כמעט ולא עוסק ברשויות המקומיות,  אלי כהן מוצא את המקום לסייע לנוף הגליל ולכלל ערי הפריפריה", אמר פלוט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.