שר הכלכלה עמיר פרץ: "נוף הגליל היא עיר מרכזית וחשובה, נמשיך לסייע בכל הכוח"

צילום נוף הגליל

השר פרץ קיים השבוע ישיבת עבודה ראשונה בלשכתו עם ראש העיר רונן פלוט

שר הכלכלה החדש, עמיר פרץ, קיים ביום ראשון השבוע ישיבת עבודה ראשונה עם ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט. בישיבה השתתפו מנכ"ל משרדו החדש, דוד לפלר,מנהל תחום העסקים הקטנים רן קיוויתי, מנהל מינהלת פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק ומ"מ בראש העיר אלכס גדלקין. על הפרק נדון המשך פיתוח פארק התעשייה "ציפורית" והמשך אכלוס קריית ההייטק בפארק. בישיבה הוצג לראשונה מפעל הייטק חדש שעושה את דרכו לפארק וצפוי לגייס מאות עובדים חדשים. המפעל הגיש בקשה להקצאת קרקע והיקף פעילותו היא בינלאומית. "עדיין לא ניתן לפרסם את כל הפרטים, אבל ההגעה של המפעל סגורה. מדובר בבשורה גדולה כי המפעל בשלב הראשוני צפוי להעסיק כ-180 עובדים ובהמשך צפוי לקלוט 800 עובדים בקירוב", סיפר מנהל מנהלת הפארק זלוטניק .

שר הכלכלה פרץ הביע שביעות רצון מהיקפי הצמיחה הגדולים של התעשייה עתירת הידע בנוף הגליל ואמר  כי הוא רואה בכך עוגן חשוב לפיתוח ומיצוב מעמדה של עיר המחוז .  "נוף הגליל היא עיר חשובה מאוד, זאת לא עוד עיר וחשוב לנו להמשיך להשקיע בה ולפתח אותה", אמר השר פרץ והנחה את הצוות המקצועי במשרדו לסייע ולקדם את בקשותיו של ראש העיר פלוט לטובת הגדלת היצע התעסוקה האיכותית עבור תושבי העיר ובעיקר הצעירים שמבקשים להמשיך ולהתגורר בה. "נוף הגליל עוברת בשנים האחרונות מהפכה של ממש,  אני מכיר היטב את ראש העיר פלוט. הוא לא ינוח ולא ישקוט עד אשר ישלים את המשימה", אמר השר.

ראש העיר פלוט הודה לשר פרץ על הנכונות לסייע ועל קבלת הפנים החמה. "שר  הכלכלה החדש הוא איש ביצוע ממדרגה ראשונה, איש ארץ ישראל היפה והטובה שקידום יישובי הפריפריה עומד בראש מעייניו לאורך כל תקופת כהונתו הציבורית, ואין לי ספק שיהיה לנו אוזן קשבת וידיד של אמת",  דברי ראש העיר פלוט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.