שרת הכלכלה:" אקדם את נושא הכלכלה הכחולה בחיפה"

קרדיט צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

השרה ברביבאי וחבר הכנסת יוראי להב ביקרו הבוקר בעיריית חיפה ונפגשו עם ראש העיר, עינת קליש רותם, וממלא מקומה, נחשון צוק.
עוד השתתפו בישיבה – הצוותים המקצועיים של העירייה ומשרד הכלכלה.

השרה קיבלה סקירה מקיפה על הפיתוח הכלכלי שמובילה העירייה: רובע הנמל, פיתוח חברות הסטארט אפ בעיר התחתית, הקמת רובע החדשנות שיכלול הקמת עסקים, מסחר ומגורים, וקידום מרכז חדשנות מתקדם במפרץ חיפה.
השרה ברביבאי התרשמה מהמהפכה שמובילה העירייה בתחום רישוי וקידום עסקים וביקשה להדק את שיתוף הפעולה בין משרדה לעירייה למען המשך הסיוע לעסקים בעיר.

ראש העיר הציגה בפני השרה את הצורך בפיתוח שדה התעופה בחיפה כמנוף צמיחה לקידום כל המטרופולין בתחומי המסחר, הכלכלה והתיירות.

לבסוף, השרה ברביבאי קיבלה סקירה מקיפה גם בנושא הכלכלה הכחולה, לאחר שחיפה נבחרה כעיר שתוביל את הנושא שנחשב מתפתח מאוד בעולם.

השרה הודיעה שבכוונתה לקחת את הנושא הזה, לקדם ולתקצב אותו.

השרה ברביבאי:" אשמח להכיר יותר לעומק את נושא הכלכלה הכחולה המרתק, וחשוב שחיפה תוביל אותו בסיוע שלנו. זה יעד אסטרטגי ולאומי. לא הכרתי את הנושא עד הפגישה הבוקר ואני אדאג שהתחום יקודם ויתוקצב בסיוע משרדי הממשלה הרלוונטיים."

עוד הוסיפה השרה:" התקשרתי אליך, עינת, וביקשתי שניפגש כי אנחנו חייבות לקדם תוכנית מערכתית בין משרד הכלכלה לעירייה. המטרה היא לסייע לעסקים ולפתח את חיפה מתוך הבנה שחיפה חזקה משמעותה מטרופולין חזק. חיפה היא עיר עם אקדמיה ותעשייה מקומית ויש פה הזדמנות שתאפשר לכולם להנות מפירות העשייה כולל הערים הסמוכות. היוזמה שלך, ראש העיר, לסייע לעסקים הקטנים היא חשובה ואנחנו מברכים עליה. "

ח"כ יוראי להב:" כיף לבוא לחיפה ולפגוש כאן עובדי ציבור שמדברים על העשייה שלהם בחדווה כזו. בחזון שלי אני רואה את מטרופולין חיפה חזק ומשפיע ואת מפרץ חיפה כמקום ירוק, שוקק חיים לצד היי טק ומגורים לצעירים. "

חבר מועצת העיר, יוסי שלום, "יש עתיד":" בנושאים שהוצגו כאן היום יש ביני לבין ראש העיר הסכמה מלאה. עתיד חיפה חשוב לכולנו, ועם זאת צריך לתת דגש לבוגרי האוניברסיטאות והמכללות שאין להם כאן באזור עתיד תעסוקתי, כי הם לא עוסקים בהיי טק."

ראש העיר, עינת קליש רותם, סיכמה את הביקור:" אני מודה לך, השרה ברביבאי, על הביקור החשוב והצוותים של העירייה ושל משרד הכלכלה ימשיכו לקדם יחד תוכניות לסיוע העסקים בחיפה שהם הלב והנשמה שלנו. אני שמחה שהחלטת לסייע לנו בהובלת נושא הכלכלה הכחולה שזו בשורה ענקית לחיפה ולפיתוחה הכלכלי."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.