שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, בישרה לראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, כי היא מקבלת את בקשתה להקצות 17 מיליון שקל לטובת עלויות המעבר של בית הספר "חוגים"

עיריית חיפה

בשיחה שיזמה שרת החינוך לראש העיר אתמול, הביאה השרה את בשורת תיקצוב בית הספר "חוגים" החדש שברחוב לאון בלום ברמת הדר, ובכך למעשה הביאה לסיומה של סאגת ארוכת שנים בשאלת מימון הפרויקט.

ראש עיריית חיפה: "אני מודה לשרת החינוך על ההיענות והסיוע. לאחר שלוש שנים בהן אני פועלת מול משרד החינוך להשלים את מימון בית הספר, קיבלנו היום מסמך רשמי, המסדיר את העברת 17 מליון ש"ח לטובת הפרויקט, וזאת לאחר שהעירייה נאלצה לממן בעצמה את עלות השיפוץ הגבוהה מאוד משך שנים מאד.
מדובר בסאגה שהתחילה בשנת 2016, ובהוצאות כספיות עצומות של העירייה, שעמדו בסכנה. אני מודה לשרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, על פועלה למען העיר חיפה ותושביה, ועל הצלחתה בזמן כה קצר".

המבנה החדש של בית הספר נבנה בסיוע משרד החינוך, והוא משתרע על שטח כולל של כ- 18 דונם וכולל שלושה אגפים, המחוברים ביניהם במסדרונות מקורים – אגף החטיבה העליונה, אגף חטיבת הביניים ואגף ההנהלה.

בבית הספר, שנבנה על פי תקני הנגישות העדכניים ביותר, 48 כיתות לימוד, 14 מעבדות חדישות, ספרייה, אודיטוריום, מגרש ספורט, מזנון, רחבת טקסים ושטחי חוץ נרחבים, בהם הותקנו פינות ישיבה מקורות, ברזיות, תאורה וגינון עשיר ובעתיד יוקם במקום גם אולם ספורט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.