רפאל וכרמל תורמים להצלחה

הנהלת כרמל ורפאל עם התרומות, ד"ר סיון בלוך מנהלת המחלקה הנוירולוגית בקבלת התרומה קרדיט - צילום אלי דדון

נציגי וועדי העובדים ברפאל ונציגי הנהלת רפאל העבירו תרומה נכבדה למרכז הרפואי כרמל לטובת רכש ציוד רפואי מתקדם עבור ביה"ח. המחלקה לניתוחי לב וחזה, מחלקת נשים ויולדות, המחלקה הנוירולוגית ומכון הריאות  הם חלק מהמחלקות שהתכבדו בתרומה." הנתינה היא חלק מהמסורת הקבועה של עובדי רפאל " אמר יוסי לוי מנהל הרווחה של רפאל. " נמשיך את שיתוף הפעולה בין ביה"ח לקהילה אמר ד"ר אבי גולדברג מנהל כרמל, רפאל הם חלק ממשפחת התורמים המכובדת של כרמל ".

כשעובדי רפאל תורמים זאת כבר חלק ממסורת ארוכה של נתינה ותרומה לקהילה. נציגי וועדי העובדים ברפאל והנהלת רפאל התייצבו בביה"ח כרמל, מר יוסי לוי מנהל הרווחה, שלמה בוק יו"ר ועד האקדמאים, יגאל ספיר מוועד מקצועות טכניים, דני טלר מועד טכנאים וערן גרינברג יו"ר ועד מחקר הם הגיעו יחד כדי לפתוח את הלב ואת הכיס לטובת ביה"ח כרמל.

הנהלת כרמל ורפאל עם התרומות, ד"ר סיון בלוך מנהלת המחלקה הנוירולוגית בקבלת התרומה
צילום אלי דדון
 

מנהלת המחלקה הנוירולוגית בכרמל ד"ר סיון בלוך עדכנה את אנשי רפאל כי המחלקה בכרמל מקיימת מעל 1000 אשפוזים בשנה עם מרפאות ייחודיות בקהילה. למחלקה יחידה גדולה ומצטיינת לטיפול בטרשת נפוצה, שירות אפילפסיה ושירות קוגניטיבי חדש בשיתוף הקהילה. ד"ר בלוך עדכנה כי גיל חולי שבץ בארץ נמצא בירידה לאורך השנים ואילו מספרם של החולים רק עולה ומחייב אותנו להיערך בהתאם.

פרופ' יוחאי אדיר מנהל מכון הריאות של כרמל ציין את  השילוב הייחודי של כרמל  עם הקהילה כשאותם רופאים מבית החולים רואים ומטפלים בחולים בקהילה ונמשך הרצף הטיפולי. פרופ' אדיר הדגיש את התחומים הייחודיים במכון בכרמל כמו מרפאת CF למבוגרים והיות כרמל המרכז המוביל בתחום הברונכוסקופיה המקבל חולים מכל רחבי הארץ עם ביצוע של כ  1000 בדיקות ברונכוסקופיה בשנה.

ד"ר דרור לוינר רופא בכיר במחלקה לניתוחי לב וחזה בכרמל הציג את החידושים האחרונים בניתוחי הלב הנעשים בכרמל והדגיש את התפתחות תחום ניתוחי החזה והריאות שצובר הצלחות רבות.

" אצלנו המטופל הוא המרכז, אמר ד"ר לוינר. אנחנו מטפלים בחולה משלב הגעתו לביה"ח, דרך הניתוח ויחידת הטיפול נמרץ היעודית שלנו במחלקה, עד לליווי ושחרור מסודר ע"י צוות הסיעוד והעובדות הסוציאליות. המטרה שלנו היא להקל על החולים בשיטות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לשפר את תוצאות הניתוח ולמזער את הטראומה הניתוחית הנפשית והפיזית של המטופל ככל שניתן ", אמר ד"ר לוינר. פרופ' עופר לביא מנהל מחלקת נשים ויולדות הודה לאנשי רפאל על התרומה והציג את מגוון יכולות מערך הנשים הגדול של כרמל עם כ 4000 לידות בשנה ומתן שירות ומענה מקיף ורחב בכל תחומי הנשים והמיילדות.

את המפגש המוצלח סגרו אנשי רפאל עם מסירת התרומות למחלקות הנבחרות, הם גם קיבלו תודה והערכה מיוחדת מנציגי עמותת הידידים מר אליעזר ויידה וסיגל פגי שהשתתפו בטקס .

" הנתינה והחיבור לקהילה הם חלק מהעשיה והחשיבה היומיומית שלנו ברפאל, אמר יוסי לוי מנהל הרווחה. כל עובד מבין אלפי העובדים שלנו ברפאל מפריש מידי חודש סכום קבוע מתלוש המשכרות שלו שהולך כולו לטובת הקהילה ונתרם עבור שדרוג ושיפור הציוד והאיכות הרפואית בכל הצפון "

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה בתום המפגש לאנשי רפאל על תרומתם היפה ואמר כי אנו  שמחים וגאים בקשר החם של רפאל וכרמל וכי נמשיך לטפח את הקשר לטובת הקהילה ובית החולים.

בתמונות – הנהלת כרמל ורפאל עם התרומות, ד"ר סיון בלוך מנהלת המחלקה הנוירולוגית בקבלת התרומה

קרדיט  – צילום אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.