Site icon פוזיציה!

ראש העיר רונן פלוט נפגש השבוע עם עובדי חברת הממתקים "כרמית"

צילום דוברות נוף הגליל

 לקראת המעבר מראשון לציון לנוף הגליל פלוט קרא לעובדים להעתיק גם את מגוריהם

ראש העיר פלוט הגיע ביום ראשון השבוע לחברת הממתקים הוותיקה "כרמית" במיוחד על מנת לפגוש פנים אל פנים את  עובדי החברה ולחשוף בפניהם את אפשרויות הדיור בנוף הגליל. פלוט קרא לעובדים, רובם תושבי המרכז, לשקול את אפשרות המעבר לעיר, לא רק בעקבות מקום עבודתם אלא גם ובעיקר בגלל היתרונות הגדולים של נוף הגליל לעומת המרכז  "מה יש לכם לחפש באזור המרכז?  תגיעו לנוף הגליל ותתחילו ליהנות באמת מאיכות חיים ללא צפיפות, פקקים, יוקר המחיה ומזג אוויר דביק שבקיץ הופך בלתי נסבל"

פלוט סקר בפני העובדים את היצע הדיור החדש בנוף הגליל וסל השירותים העשיר שהעיר מספקת לתושביה. העובדים התפלאו לשמוע על מתקני הנופש בעיר, הבריכה המחוממת ומרכז הספורט, העומד לרשות התושבים בעלות מוזלת על סך 130 ₪ בחודש, על הקולנוע העירוני המסובסד בעלות 30 ₪ בלבד,  הג'ימבורי העירוני בעלות 10 ₪ והשיעורים הפרטיים הניתנים חינם לתלמידי העיר במסגרת פעילות בית קק"ל למצוינות. :"בנוף הגליל יש לכם כל מה שאתם צריכים כדי לחיות טוב וליהנות מהחיים" אמר פלוט וציין כי הפארק העירוני החדש נמצא בשלבי הקמה מתקדמים ופתיחתו בשנה הקרובה צפויה לשדרג לאין ערוך את היצע בילוי שעות הפנאי של התושבים :" יש לכם הזדמנות מדהימה לעשות את השינוי הגדול בחיים, להיפרד מהמרכז וליהנות מהגליל."

העובדים גילו עניין בדבריו של ראש העיר פלוט והוזמנו להגיע לעיר ולראות את הדברים בעיניים: "בואו לביקור בנוף הגליל, אני מבטיח להיות המדריך האישי שלכם, אראה לכם את העיר ואין לי ספק שתתאהבו בה."

בחברת "כרמית" מועסקים כ 160 עובדים. החברה צפויה להעתיק את מקומה בתוך שנה לנוף הגליל, על שטח של  25 אלף מ"ר בפארק "ציפורית". החברה תכפיל את היקף פעילותה ותשקיע במעבר כ 80 מיליון ₪. נתי סיאטקין, בעל השליטה בחברה אמר בטקס הנחת אבן הפינה כי  הגעתו לנוף הגליל היא סגירת מעגל למפעל שהחל את דרכו בחנות קטנה בגודל של 90 מ"ר בשדה התעופה והפך למפעל "כרמית" הגדול שמייצר ומייצא למדינות רבות בכל העולם. "מבחינתי העברת המפעל לנוף הגליל היא הגשמת החזון הציוני", אמר סיאטקין.

מנכ"ל "כרמית", מתניה שוורץ, אמר כי תהליך הגעתו של המפעל לנוף הגליל לא היה קורה אלמלא הסיוע המיוחד והליווי של העירייה וראש העיר אונן פלוט. "לא פגשתי בעוד עירייה שכל כולה מגויסת למען המטרה, מראש העיר ועד לאחרון הפקידים, כולם ליוו אותנו וסייעו בכל בקשה על מנת שנגיע ונקים את המפעל בעיר".

Exit mobile version