"נדרשת אסטרטגיית יציאה לספורט הישראלי"

איתי בן זאב_ צילום קובי קנטור זל

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, איתי בן זאב בקריאה לממשלת ישראל:

"נדרשת אסטרטגיית יציאה לספורט הישראלי – יש להחזיר בהקדם האפשרי את הספורט למגרשים ולמזער את הפגיעה הקשה בפרנסתם של השחקנים, המאמנים וכל העוסקים בספורט"

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, איתי בן זאב יצא היום בקריאה להחזיר את הספורט הישראלי לשגרה בהקדם האפשרי:

"יש להחזיר את השחקנים למגרשי הכדורגל וכמה שיותר מהר. הספורט הוא אחד הענפים שנפגעו באופן הקשה ביותר מהתפרצות נגיף הקורונה ולכן יש לסיים את השבתתו המלאה ולסייע לו לחזור לשגרה, על מנת למזער את הפגיעה הקשה בפרנסתם של השחקנים, המאמנים וכל העוסקים בספורט. כפי שברור לכל שלא ניתן להמשיך ולהשבית את הכלכלה הישראלית ובהתאם גובשת אסטרטגיית יציאה ומעבר של המשק ל"שגרת קורונה", יש להציג בהקדם האפשרי אסטרטגית יציאה עבור הספורט הישראלי. 

בן זאב ציין: "בכל העולם כבר קיימות תוכניות חזרה לשגרה מתוך ההבנה והצורך להחזיר את הספורט לשגרת חיינו. יש לעשות הכל על מנת שהשחקנים יוכלו לחזור לאימונים ולשחק, עם פתרונות הקיימים כבר כיום לצורך צמצום הסיכונים, בין היתר בדיקות רפואיות ומשחקים ללא קהל. מעבר לכך, דווקא בשעה זו, ישנה חשיבות רבה לגלות רגישות כלפי הציבור הישראלי ולהשיב לפעילות תחום שמספק לקהל עצום שמחה והנאה. אין שום סיבה שהשחקנים לא יוכלו לחזור להתאמן ולשחק במגבלות הבריאותיות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.