גם אתם חולמים להיות עם אלפי עוקבים באינסטגרם?

prxuo cthbxydro

ביסטאר מדיה מסבירה כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים ולייקים ברשתות החברתיות.

כל בעל עסק מתחיל או מתקדם ברשתות החברתיות מכיר את ההרגשה להשקיע שעות ואף ימים ביצירת תכנים איכותיים לאינסטגרם, לעלות אותם ולהתאכזב מכמות הלייקים, התגובות והעוקבים שלא עולה בצורה מספקת, אז שימו לב יש פתרון – קניית עוקבים איכותיים ולייקים במטרה להניע את העמוד שלכם קדימה!

לפני הכל, בואו נשים את הדברים על השולחן, כיום בשנת 2021 ( 2022 אוטוטו ) המון בעלי עסקים, אושיות אינסטגרם או סתם אנשים פרטיים ממנפים את החשיפה שלהם בעמוד על ידי קניית עוקבים  ולייקים באינסטגרם. ולא זוהי ממש לא מילה גסה. כיום עם התחרות שגוהה ברשתות זה דבר לגיטימי ואף רצוי להציג את העמוד בצורה יותר נחשקת כדי למשוך לקוחות ועוקבים פוטנציאליים.

למה לי להשקיע בעמוד אינסטגרם?

  • אינסטגרם כיום היא ה-פלטפורמה המרכזית והמבוקשת ביותר לבעלי עסקים שרוצים להניע למכירות ברשתות החברתיות. לפיכך, חשוב ואף הכרחי לבצע פעולות אסטרטגיות מכיוונים שונים על מנת להגדיל את החשיפה והמעורבות שלכם בעמוד.
  • באופן טבעי, עמוד בעל כמות עוקבים גבוהה, שמייצר תוכן איכותי באופן תמידי עם מעורבויות (לייקים, תגובות, שיתופים), ייתפס כעמוד איכותי בעיני הצרכן הישראלי ורוב הסיכויים שיעשה לו עוקב במידה והנישה והתכנים מתאימים לצרכים שלו.

חשיבות ההשקעה בעמוד היא קריטית- אורגנית ומקודמת כאחד. השילוב של שניהם יחדיו הוא מה שיניב לכם לבסוף את הפירות.

ללכוד את תשומת לב הצרכנים

  • בראש ובראשונה נראות העמוד שלכם משחקת תפקיד משמעותי ברשתות החברתיות.

שאנחנו נכנסים לעמוד חדש בין הדברים הראשונים שאנחנו מסתכלים עליו במודע או שלא זה כמות העוקבים שלו וזה משליך באופן אוטומטי על איך שאנחנו מעריכים את הפרופיל העסקי. ברמה הפסיכולוגית, אנחנו תופסים עמוד מצליח כעמוד עם כמות עוקבים גדולה, לייקים ותגובות. זה משפיע על המוניטין והאמון שאנחנו רואים בעמוד בשבריר של כמה שניות וזה אחד הגורמים המשמעותיים אם נשקיע את זמננו (היקר) בבחינת הפיד והתכנים בעמוד או שנוותר מראש ונמשיך הלאה.

  • בימים של היום תשומת הלב שלנו קופצת ממקום למקום ויש לנו כמה שניות כדי ללכוד את עיניי הצופה לפני שממשיך הלאה. שלא תבינו לא נכון, הצרכנים צמאים לתוכן ענייני ורלוונטי שייתן להם ערך מוסף, אך אם "הכריכה" לא נראית להם הם לא יחשבו לפתוח את הספר.
  • רובד נוסף הוא החיסכון בזמן. לעמוד חדש שרק הוקם ייקח זמן והשקעה לא מעטה על מנת לצבור כמות עוקבים מספקת על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים, ובעידן של היום זמן הוא קריטי. קניית עוקבים באינסטגרם יכולה לספק לו את הבוסט שצריך להתחלה, ושקט תעסוקתי בזמן ההתעסקות ביצירת תוכן אורגני בראש שקט.

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים את הרכישה?

  • תהליך הרכישה הוא אמנם פשוט וקל וחברות רבות מציעות את השירות אך יש לבחור חברה עם מוניטין גבוה וניסיון מקצועי רב, כיוון שמהלך אחד שגוי יכול לפגוע לכם בעמוד ולעשות את הפעולה ההפוכה הרצויה.
  • רצויה אמינות ודיסקרטיות בין החברה למקבל השירות ושמירה על האינטרסים של הלקוח מול המתחרים. וודאו עם החברה שקניית העוקבים נעשית בצורה אחראית ובטוחה אחרת אתם מסתכנים במחיקה של חשבונכם ע"י אינסטגרם. בדקו מי הם העוקבים שאתם קונים ושהם לא מוגבלים בזמן.
  • כיוון שקניית עוקבים באינסטגרם יכולה להתפרש בצורה לא לגיטימית יש לחשוב על אסטרטגיה נכונה על מנת להוציא את המרב מהתהליך מבלי לפגוע במוניטין של העמוד שלכם. לדוגמא, לאחר קניית העוקבים והלייקים רצוי לשלב אותם באופן הדרגתי בעמוד מאשר להוסיף את כולם בבת אחת.
  • זכרו, עבודה איטית שקולה ואחראית תייצר לכם יותר טראפיק בטווח הרחוק, מה שגם יהיה לכם את הזמן לניסוי וטעייה לראות איפה כדאי יותר להשקיע את קניית הלייקים מישראלים ואיפה פחות.

עלויות

אז לאחר שכבר עברנו על רוב התהליך נשאר רק לדעת – כמה זה יעלה לכם?

חברות רבות מציעות את שירותיהן בדרך כלל בחבילות של קניית כמות עוקבים, לייקים, תגובות, צפיות – בהתאם לצורך ורצון הלקוח. המגוון הוא רחב.

מחיר קניית עוקבים באינסטגרם וקניית לייקים מישראלים או מחו"ל משתנה בהתאם לאיכותם וכמותם.

מחיר ממוצע של קניית 100 עוקבים הוא כ-5 ₪, 500 עוקבים כ-25 ₪, 1000 עוקבים כ-50 ₪.

מחיר ממוצע של קניית 100 עוקבים ישראלים איכותיים הוא כ- 100 ₪

מחיר קניית 500 לייקים באינסטגרם כ-40 ₪

ישנן גם חבילות של קניית לייקים מישראלים באופן אוטומטי לפוסטים עתידיים, קניית תגובות לסרטון יוטיוב, קניית צפיות אוטומטיות לסטורי וכדומה.

כמו שכבר הבנתם המבחר הוא גדול ויש להבין ביחד עם אנשי המקצוע מהי החבילה הנכונה והמשתלמת עבורכם. בחברת ביסטאר מדיה תקבלו את כל המידע, הליווי והשירות המקצועי ביותר עבור המטרות שלכם וצמיחת העמוד ברשתות החברתיות.

לסיכום, קידום ברשתות החברתיות זה העתיד ואתם רוצים להיות שם! בין אם אתם בעלי עסקים, אושיות רשת או בדרך לשם, המטרה שלכם לצמיחת העמוד נעוצה בשילוב הקידום האורגני והממומן בצורה נכונה. קניית עוקבים באינסטגרם וקניית לייקים מישראלים יכולה לעזור לכם לתת בוסט רציני לעמוד לטובת הגדלת החשיפה וצמיחתו אך המשך העבודה היא שלכם בלבד.

הצרכן הישראלי מחפש אתכם ברשתות, צמא לתוכן וערך והתפקיד שלכם הוא לתת לו אותו. תצרו בידול, תהיו ייחודיים, תנו ערך מוסף, תרגשו, תשתפו, תפרגנו, השקיעו ואל תתפשרו על כלום. העלו תכנים בצורה עקבית ונכונה בהתאם לאסטרטגיית השיווק שלכם והכי חשוב – תהיו יצירתיים. בהצלחה!

Image by Coffee Bean from Pixabay

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.