לקראת סיום: פרויקט הקמת קריית הממשלה החדשה בנוף הגליל

לקראת סיום: פרויקט הקמת קריית הממשלה החדשה בנוף הגליל הפרויקט מוקם בהשקעה של למעלה מ - 400 מיליון שקלים, צפוי לאכלס את כל משרדי הממשלה המפוזרים בנוף הגליל. קריית הממשלה המחוזית החדשה בנוף הגליל נבנית מזה כארבע שנים על ידי המדינה באמצעות חברת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות בע"מ. הקריה מוקמת על שטחם של כמה בניינים ישנים משנות ה-70 וה-80 שנהרסו ובמקומם נבנה קומפלקס בן 10 קומות עיליות ועוד 5 קומות תת קרקעיות שיאכלס 12 משרדי ממשלה בשטח בניה כולל של כ-26 אלף מ"ר נטו עם 800 מקומות חניה. ההיקף הכספי של הפרויקט הוא כ-400 מיליון ₪ .משרדי הקריה יספקו לאוכלוסיית העיר והאזור כולו שירותים של משרד הפנים, הבריאות, רשויות תכנון, מבקר המדינה, מנהל מקרקעי ישראל, משרד החינוך, משרד הקליטה ועוד. כמו כן, המתחם יוקם בסמוך להיכל המשפט בעיר, דבר שיצור רצף וריכוז של כלל מוסדות המדינה לטובתו של האזרח. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט שדחף וקידם את הפרויקט אמר כי עם השלמתו הצפויה בחצי שנה הקרובה יתחזק מעמדה של נוף הגליל כעיר מחוז וכן יורחב מעגל התעסוקה עבור תושבי העיר :"קריית הממשלה החדשה היא עוגן חשוב בצמיחה הכלכלית של העיר ומיתוגה כבירת הגליל. השירות שיינתן לתושבים ולכל תושבי הצפון בכל מה שקשור למשרדי הממשלה, יחסוך הרבה זמן ויהווה מנוף כלכלי להעסקה של תושבי נוף הגליל והאזור".

הפרויקט מוקם בהשקעה של למעלה מ –  400 מיליון שקלים, צפוי לאכלס את כל משרדי הממשלה המפוזרים בנוף הגליל.

קריית הממשלה המחוזית החדשה בנוף הגליל נבנית מזה כארבע שנים  על ידי המדינה באמצעות חברת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות בע"מ.

הקריה מוקמת על שטחם של כמה בניינים ישנים משנות ה-70 וה-80 שנהרסו ובמקומם  נבנה  קומפלקס בן 10 קומות עיליות ועוד 5 קומות תת קרקעיות שיאכלס 12 משרדי ממשלה בשטח בניה כולל של כ-26 אלף מ"ר נטו עם 800 מקומות חניה. ההיקף הכספי של הפרויקט הוא כ-400 מיליון ₪ .משרדי הקריה יספקו לאוכלוסיית העיר והאזור כולו שירותים של משרד הפנים, הבריאות, רשויות תכנון, מבקר המדינה, מנהל מקרקעי ישראל, משרד החינוך, משרד הקליטה  ועוד. כמו כן, המתחם יוקם בסמוך להיכל המשפט בעיר, דבר שיצור רצף וריכוז של כלל מוסדות המדינה לטובתו של האזרח. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט שדחף וקידם את הפרויקט אמר כי עם השלמתו הצפויה בחצי שנה הקרובה יתחזק מעמדה של נוף הגליל כעיר מחוז וכן יורחב מעגל התעסוקה עבור תושבי העיר :"קריית הממשלה החדשה היא עוגן חשוב בצמיחה הכלכלית של העיר ומיתוגה כבירת הגליל. השירות שיינתן לתושבים ולכל תושבי הצפון בכל מה שקשור למשרדי הממשלה, יחסוך הרבה זמן ויהווה מנוף כלכלי להעסקה של תושבי נוף הגליל והאזור".

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.