חברת תמן ממשיכה להתרחב

משה אופק ועדי אלדר בעלי תמן

חברת תמן ממשיכה להתרחב:

חתמה על הסכם לרכישת שלוש חברות ותיקות בענף הרכב

חתמה על הסכם לרכישת שלוש חברות ותיקות בענף הרכב

לפני כחודשיים מינה ביהמ"ש נאמן לקבוצת פלדמן ∙ פעילות החברות בקבוצה הוצעה למכירה כ"עסק חי" ∙ לאחר השלמת העסקה תחדור תמן גם לתחום מיזוג הרכב

חברת תמן, בבעלות אנשי העסקים משה אופק ועדי אדלר רכה את פעילות חברות קבוצת פלדמן הכוללת שלוש חברות: קלימהטק מיזוג אוויר לרכב, פלדמן אבזור ודיגום רכבים ופלדמן מוביליטי שהמומחיות שלה היא אבזור רכבי נכים.

החברות היו מהמובילות בארץ בתחומן, עד שבשנת 2017 נפתח היבוא המקביל של מיניבוסים ויבוא של אוטובוסים מסין. מגפת הקורונה, שהשביתה ציי רכב של רבים מלקוחות החברות, הנחיתה מכה נוספת על הקבוצה – שצברה חובות בהיקף של 18 מיליון שקל. עקב כך מונה בינואר השנה נאמן לקבוצת פלדמן – עו"ד יואב רז ממשרד איתן ארז.

כבר לפני כשנה, לפני מינוי הנאמן, ניהלה תמן מו"מ עם קבוצת פלדמן מתוך כוונה ליצור סינרגיה בין תחומי הפעילות של כל החברות – אך המשא ומתן לא צלח. לאחר שקבוצת פלדמן הגיעה לחדלות פירעון, חזרה תמן לתמונה והגישה הצעה לרכישת הפעילות של קבוצת פלדמן, הניסיון והידע שצברו במשך מעל ל- 20 שנות פעילות, המותגים, הציוד והמלאי הקיים.

לאחר מו"מ מהיר עם הנאמן הושלמה העסקה. פלדמן וקלימהטק ישולבו כחטיבה בתוך תמן, והפעילות שלהן תישען על החוזק והמוניטין של תמן, שמתמחה באבזור רכבי נכים והתאמתם לצרכים הספציפיים של הלקוחות ודיגום רכבי היסעים.

משה אופק ועדי אדלר, המנכ"לים המשותפים של תמן, הדגישו כי החברה תמשיך לספק שירות ללקוחות קבוצת פלדמן בכל הקשור לאבזור רכבי נכים, דיגום רכבי היסעים ומיזוג וקירור רכבים גדולים. לדבריהם המהלך בוצע מתוך חשיבה אסטרטגית ארוכת טווח, ושהרכישה תאפשר לתמן להיכנס לתחומי פעילות חדשים עבורה – מיזוג אוויר וכלי רכב להובלת סחורה בקירור. "מגוון המוצרים שלנו כעת הופך אותנו לחברה הדומיננטית בישראל בתחום דיגום כלי הרכב, עם סל השירותים הגדול ביותר", אמרו אופק ואדלר.

רכישת החברות של קבוצת פלדמן ממשיכה את מגמת ההתרחבות שמאפיינת את תמן בשנים האחרונות. בין השאר השקיעה החברה מיליוני דולרים בהקמת מרכז פעילות בשטח של אלפי מטרים רבועים בקיסריה ובנצר סירני. ההסכם אושר על ידי בית המשפט המחוזי מרכז בלוד. לא נמסר סכום העסקה.

מצורפים צילומים קרדיט צילום: יח"צ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.