חברת ההייטק סולאראדג', מהמובילות בעולם בתחום האנרגיה המתחדשת, הוקמה בנוף הגליל

צילום נוף הגליל

ראש עיריית נוף הגליל שמלווה מזה כשלוש שנים את חזון הקמת חברת ההייטק המצליחה סולאראדג' ,ביקר ביום רביעי השבוע במבנה החדש של החברה בפארק "ציפורית"

מבנה החברה משתרע על פני שטח של 10 אלף מ"ר. הוא  נקרא "סלע 1" על שם גיא סלע ז"ל, המייסד והמנכ"ל הראשון של החברה, אשר ליווה את תהליך ההקמה בנוף הגליל ולמרבה הצער נפטר לפני כחצי שנה ממחלה קשה.

ראש העיר רונן פלוט קיים ביום רביעי השבוע ביקור ראשון  בחברה שנמצאת בשלבי הרצה כשהוא מלווה בסרגיי זלוטניק, מנהל מנהלת הפארק. השניים התקבלו בחום על ידי אורי בכור סמנכ"ל התפעול הגלובאלי ואייל שלום מנהל המפעל בנוף הגליל " זהו אירוע היסטורי, סולאראדג' היא חברת עוגן שעצם פעילותה בנוף הגליל מהווה קטליזטור לחברות ומפעלים נוספים בתחום ההייטק. " אמר פלוט וציין כי החברה הינה הראשונה המוקמת בארץ וכי עד היום פעילות הייצור של סולאראדג' התרכזה במדינות שונות ברחבי העולם.

 סולאראדג' נסחרת בנאסד"ק ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות המרת אנרגיה לטובת מערכות ייצור חשמל מאנרגיה סולארית. מדובר בחברה מובילה בעולם בטכנולוגית אופטימיזציה למערכות סולאריות, המוצרים שלה נמכרים ביותר מ – 100 מדינות ועובדיה מועסקים בתפקידי פיתוח , שיווק, תפעול ומנהלה. "מדובר בבשורה אמתית לתושבים הצעירים אשר עד היום נאלצו לעזוב  את עיר בגלל העדר תעסוקה וכיום  יש להם סיבות טובות להישאר" אמר פלוט.

תהליך הגעתה של סולאראדג' לנוף הגליל החל לפני כשלוש שנים לאחר שראש העיר פלוט שכנע את בעליה כי פארק "ציפורית" הוא המקום האופטימאלי לפעילות החברה. לבקשת ראש העיר פלוט, סולאראדג' פועלת באופן יזום בגיוס עובדים מקרב תושבי העיר. מתוך 120 עובדים המועסקים בחברה הנמצאת בשלב הרצה, למעלה ממחצית הם תושבי העיר.

בימים אלה החברה מגייסת עשרות עובדים חדשים. 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.