המהפכה הגיעה לחיפה: 68 אלף משקי בית כבר מחוברים לסיבים אופטים-אינטרנט מהיר

צילום: ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה

שר התקשורת וראש עיריית חיפה סיכמו גם על קידום מהפכה בתחום שידרוג התשתיות העירוניות

שר התקשורת יועז הנדל ביקר היום בחיפה וקיים פגישת עבודה עם ראש העיר עינת קליש רותם, בלשכתה.

השר קיבל סקירה על הנעשה בעיר במספר תחומים ובראשם נושא ההתחדשות העירונית שמובילה ראש העיר.
השניים סיכמו שבמסגרת שיקים השכונות, ישודרגו גם התשתיות העירוניות שיהפכו לחכמות ומתקדמות.
השניים סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף שיפעל לשידרוגי התשתיות בעיר והפיכת חיפה לעיר חכמה. הצוות יכלול בין היתר נציגים של התאגידים העירוניים: מי כרמל, יפה נוף והחברה הכלכלית.
ראש העיר העלתה גם את נושא סגירת סניפי דואר ברחבי העיר, כחלק מרפורמה כללית והתייעלות שעובר הדואר. ראש העיר ביקשה את התערבות השר בנושא.
השר וראש העיר סיכמו על הובלת מודל לשיתוף פעולה בין משרד התקשורת, דואר ישראל ועיריית חיפה ולפיו בשכונות מסויימות תימצא הדרך לספק את שירותי הדואר הנדרשים. במידה והמודל יצליח, הוא יועתק לערים נוספות בארץ.

השר הנדל עדכן את ראשת העיר בתמונת המצב של פריסת הסיבים בעיר – מתוך 128 אלף משקי בית בעיר 68 אלף כבר מונגשים לסיבים על ידי חברה אחת או יותר.

שר התקשורת יועז הנדל בירך על ההתקדמות: ״אני מברך את ראשת העיר ואת העיר חיפה על כך שמהפכה הגיעה גם אליהם. בחודשים האחרונים בבת אחת העיר מחוברת לסיבים – קצב גבוה מאוד. הסיבים הם המפתח לצמיחה כלכלית, להבאה של משפחות צעירות, תעסוקה איכותית, חינוך ובריאות ברמה גבוה״.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם:" אני מודה לשר הנדל על הביקור ועל ההחלטות החשובות שהתקבלו בפגישה בינינו, החלטות שיקדמו בצורה משמעותית את התשתיות העירוניות. גם בנושא סניפי הדואר אנחנו נפעל בשיתוף פעולה ומתוך הבנת המצוקה של תושביםב רבים בעיר והצורך להם בסניף דואר נגיש וקרוב למקום מגוריהם."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.