ביקוש שיא להגרלת 'מחיר למשתכן' בשכונת הר יונה ד' בנוף הגליל

הר יונה ד'. צילום דוברות נוף הגליל

50 אחוזים מהבתים בהגרלה מיועדים לתושבי העיר.  התושבים רשאים להשתתף גם בחלק השני של ההגרלה ובכך להגדיל את סיכויי זכייתם

שבוע לאחר זכייתה של חברת "אמריקה ישראל" במכרז לבניית 242 יח"ד בשכונת הר יונה ד', פורסמה הגרלת 'מחיר למשתכן' לשיווק 170 יח"ד  במחיר מוזל לזכאי משרד השיכון. הפרויקט נחשב למבוקש הן בשל מיקומו בשטח הצופה לנוף מרהיב ליד מרכז קהילתי גרין והן  בשל אופי הבנייה האיכותית. כבר ביום הראשון לפרסום ההגרלה נתקבלו פניות רבות של זכאים שביקשו להירשם ולקחת חלק בהגרלה.  בעירייה הגיבו בשביעות רצון וקראו לתושבים לנצל את זכאותם לעדיפות בהגרלה "50% מיחידות הדיור המשווקות בפרויקט במסלול "מחיר למשתכן" מיועדים לתושבי העיר, מדובר בהעדפה משמעותית" נמסר בתגובה וצוין כי התושבים רשאים להשתתף גם בחלק השני של ההגרלה שמיועד לכלל הזכאים.  

שכונת הר יונה ד' היא הפרויקט הרביעי שיוצא לשיווק בשנה האחרונה בנוף הגליל. שלושת הפרויקטים הנוספים הם: רחוב רימון, יזרעאל (מצפור ברק), ו"דירה להשכיר". סך הכול, היצע הדירות בארבעת הפרויקטים מסתכם בכ-600 יח"ד.

בעירייה מבקשים להדגיש כי הפרויקט בהר יונה ד' לא מיועד לחרדים אלא לכלל הציבור בדגש ותוך מתן עדיפות ברורה לתושבי העיר. "אנו עושים מאמצים כבירים להדביק פער של שני עשורים בכמה שנים" אמר ראש העיר רונן פלוט בתגובה והוסיף "זה לא פשוט, אבל אנחנו מתקדמים ולא פחות חשוב, לא מתפשרים על איכות הפרויקטים ובשום אופן לא מוכנים להציף את השוק בדיור זול ללא התשתיות הנדרשות".  פלוט ציין כי כל פרויקט בנייה שיוצא לדרך "מפוקח בשבעים עיניים על ידי העירייה על מנת לוודא שנוף הגליל לא תהיה אכסניה לפרויקטים שלא עומדים בקריטריונים הגבוהים ביותר" מנכ"ל "אמריקה ישראל", דרור תורן, אמר כי נוף הגליל חווה בשנים האחרונות פיתוח מואץ, ולאור זאת הוא אינו מופתע מן הביקוש הגבוה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.