אתה בונה, משפץ דירה או עסק, מעצב זה 'מאסט', אבל חשוב יותר שה"נבחר" יהיה אמין, חרוץ ובעיקר עם ראש פתוח שמתאים לעומק הכיסים שלך

עולם המעצבים והאדריכלים פרוע בדיוק כמו עולמם של עורכי הדין, הרופאים ואפילו נהגי המוניות, אבל בניגוד לרופא שלעיתים אתה זקוק לו נואשות, אצל המעצבים לא רק שאתה חושב שאתה לא זקוק להם, אתה אפילו משכנע את עצמך במשפטים סתמיים כמו: "מה שהוא יודע גם אני יודע... איך המעצב יודע מה הטעם שלי... זה סתם בזבוז כסף..." אז זהו שלא!!! תכניס לעצמך את זה טוב לראש. שיפצת, בנית, הרסת קיר, אתה חייב מעצב. אתה זקוק לו.
לירן רגב
לירן רגב

אז נכון מעצב זה דבר טוב וחיוני אבל אתה צריך לראות שמי שנבחר על ידך הוא גם אמין, חרוץ ובעיקר עם ראש פתוח שמתאים לחזון שלך והכי חשוב מבין את עומק הכיסים שלך.

בחיפה יש לא מעט מעצבים ואדריכלים, כאלה שעברו הכשרה למדו והשכילו להיות מי שהם אבל תזכרו יש לא מעט חקיינים. כמו בכל תחום. יש להם כרטיס ביקור יפה ואפילו משרד נחמד, אבל רעיונות, מקצועיות ומבט אחר לעיצוב הפנימי והתכנון פשוט חסר.

לירן רגב, בן 35, נשוי לליאור, הוא בנה של דורית רגב, אחת המעצבות המיתולוגיות של העיר חיפה. נחשבת לשם דבר. לירן החל את דרכו בעולם העיצוב לפני שנים אחדות אבל הוא מפלס את הדרך לפסגה במהירות . אז נכון היה לו את מי לשאול, יש לו עם מי להתייעץ. יש לו תמיד משענת מקצועית, אבל זה היה בתחילת הדרך. בקיצור אחרי מספר שנים של עסקים בחיי הלילה של חיפה, הוא בחר בכיוון – תכנון ועיצוב פנים.

משרדו של לירן ממוקם במתחם קסטרא בחיפה. הוא יושב במשרד יחד עם אמו ועוד צוות גדול ומיומן שלצידם. משרדו של לירן מעניק שירותים לרוכשי דירות מקבלן, למשפצים, בונים פרטיים וכן עבור בעלי עסקים, משרדים וחנויות, אבל את זה רובם נותנים. מה שלירן והצוות שלו נותנים מעבר וזה לא נמדד בכסף זו התחושה החמימה. הרגעים האלה שבו נקבעו לך בהסכם עשרה מפגשים בדירה עם הקבלן המבצע ולמפגש ה-11 הוא כבר עושה לך פרצופים. הרגע שבו אתה בוחר למשל שיש ומתחרט וצריך להתחיל הכל מהתחלה. הרגע שבו אתה רוצה להוסיף חמש נקודות חשמל, או ארון והכל מתחיל מחדש. ברגעים האלה נבחנת הסבלנות של המעצב. ללירן יש אותה בשפע.

תהליך העבודה הוא כזה:

במשרד של רגב תקבל סקיצות רעיוניות, הדמיות בתלת מימד, תכניות עבודה: הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, גבס, תקרות, תאורה ואלומיניום. וכמובן כתב כמויות אשר עוזר ללקוח לקבל הצעות מחיר מפורטות מבעלי המקצוע השונים. אבל את זה כולם נותנים, רגב נותן עוד משהו, את הלב והנשמה.

ולצד הנשמה הוא מצייד אותך בתכניות נגרות מפורטות, תכניות שיש, תכנית זכוכיות, ליווי אישי בבחירת החומרים (ריצופים, חיפויים, כלים סניטריים…) ליווי בקניות (גופי תאורה, רהיטים, וילונות, מוצרי חשמל ועוד..) כל התכניות כוללות פרטים מוגדלים אשר מתוכננים בעבור הלקוחות ובהתאם לסגנון הנבחר ולתקציב שהוגדר.

לירן ציין כי "מטרת התכניות על הנייר היא אחת אבל היותר חשוב הוא לראות שהכל מתבצע בשטח כפי שאנו מצפים, בסטנדרטים גבוהים, דיוק ומקצועיות". האתגר האמיתי בעיני לירן הוא, הגישור בין צרכי הלקוח והפונקציונליות (הנדסת גורמי אנוש) לצד האסתטיקה וההתאמה המושלמת לאופי הדיירים ובעלי הנכס. "כאן בדיוק נכנסים לתמונה המקצוענות, החשיבה היצירתית והניסיון, ובכל הצניעות אני מנסה כל הזמן להביא רעיונות יצירתיים לבחירת הלקוח".

עוד דבר ששמעתי מרבים, והוא שהמעצב לוקח את הלקוח שלו לספקים שהוא מרוויח מהם. לאלה שמשאירים לו נתח מהקניה של הלקוח. אז נכון יש כאלה ויש גם כאלה. "אצל לירן אין העדפות לשום ספק", סיפר דני שהפרויקט שלו בכרמל היה בניהולו של לירן. "אני הלכתי ללקוחות של לירן יחד איתו והוא עצמו הפנה אותי גם לספקים שהוא לא עובד איתם לצורך השוואת מחירים, ולא במקרה אחד סגרנו איפה שאני רציתי לסגור. זה לא הוריד לרגע את החיוך מהפנים של לירן". אותו לקוח סיפר גם שגם כשהיה מגיע למשרד המיוחד והחמים של רגב, תמיד קיבלו אותו בחיוך. "לא היה מצב שמישהו מביט על השעון ומחכה שתלך. לא היה מצב שנקבעה פגישה והייתה חריגה ומישהו ישב לך על הצוואר וחיכה שתסיים. היחס האישי לצד המקצועיות הם קו מנחה בעבודה של רגב".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. רגב יעקב

    אומנם אשמע משוחד אבל כל מילה חקוקה בסלע כבוד גדול וגאווה בבני לירן על מקצועיות,נחישות וידע.עלה והצלח נשיקות וחיבוקים-אביך!!????

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.