ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, עו"ד דב ויסגלס, התמנה לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת חיפה

ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, עורך הדין דב ויסגלס התמנה  היום (יום ה' 5.9.2019) לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת חיפה לאחר שנבחר פה אחד על ידי חברי הוועד המנהל של האוניברסיטה.

עם הבחרו אמר ויסגלס: "אני שמח להצטרף למשפחת אוניברסיטת חיפה ולקחת חלק בהובלתה ובחיזוק מעמדה כאוניברסיטת מחקר מצטיינת וכמוסד בעל חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה".

נשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ' רון רובין, בירך את ויסגלס עם כניסתו לתפקיד ואמר, "אני שמח וגאה על הצטרפותו של עו"ד דב ויסגלס לאוניברסיטה. כאדם אשר  עמד במוקד קבלת ההחלטות החשובות ביותר במדינת ישראל וסייע רבות בניהול הקשר עם ידידותיה של ישראל ושכנותיה, דב ויסגלס הוא איש עתיר זכויות ואין מתאים ממנו לקדם את חזון המולטיברסיטה שלנו – אוניברסיטה המקיימת מחקר מולטי-דיסציפלינרי מצטיין, ששורשיה נטועים ופרושים בצפון הארץ ומזינים את החברה הישראלית כולה".

ויסגלס, בן 72, הוא עורך דין בכיר, מייסד ושותף בכיר לשעבר במשרד מוריץ, ויסגלס, אלמגור ושות', מגדולי המשרדים לעריכת דין בישראל. בשנת 2002 התמנה לתפקיד ראש לשכת ראש הממשלה אריאל שרון, תפקיד בו כיהן עד לשנת 2006. במסגרת פעילותו הציבורית, כיהן כיו"ר דירקטוריון בזק.

אוניברסיטת חיפה מציינת בשלוש השנים החולפות תנופת פיתוח אקדמי מרשימה, המאופיינת בגיוס חברי סגל מובילים בתחומים בהם האוניברסיטה מצטיינת. בנוסף, יצאה האוניברסיטה בשנה האחרונה במהפכת המולטי תואר, במסגרתה מוצעים מסלולי לימודים המשלבים באופן חדשני בין תחומי דעת שונים.

האוניברסיטה אף מצויה בעיצומו של תהליך במסגרתו היא הופכת למוסד רב-קמפוסי הכולל בין היתר את קמפוס העיר התחתית ע״ש לורי לוקי ובו בית הספר למדעי הנתונים, וכן תחנות מחקר של בית הספר למדעי הים ע"ש  ליאון צ'רני אשר הוקמו בשנים האחרונות לאורך חופי ישראל.

קרדיט צילום: יניב קופל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.