'פותחים עתיד' בנהריה'

צילום: עיריית נהריה

מפגש סיכום שנה מוצלחת והיערכות לשנת הלימודים הבאה של תוכנית 'פותחים עתיד' התקיים בעיריית נהריה. התוכנית החלה לפעול בעיר לפני כשלוש שנים וכיום היא פועלת בשני בתי ספר יסודיים: רמז וכצנלסון ונותנת מענה ל-64 ילדים ובני משפחותיהם

תוכנית 'פותחים עתיד', ממשיכה להתפתח בנהריה ומתקיימת בשיתוף פעולה של עיריית נהריה, הפדרציה היהודית של צפון ניו ג'רזי והתוכנית הלאומית לילדים ונוער 360 בתמיכה ובליווי מפעל הפיס. חזונה של 'פותחים עתיד' שפועלת בליווי צוותי מינהל החינוך ומחלקת הקליטה בעירייה, הוא להעניק לכל ילדה/ילד ומשפחה את הביטחון, ההזדמנויות והכלים הפרקטיים להצליח וזאת על ידי מימוש הפוטנציאל הייחודי הטמון בהם. לצד זאת משריש בהם גם ערכים חשובים שילוו אותם בהמשך תהליך התבגרותם.

במפגש השתתפו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנכ"ל העירייה וממונה יישובי 360, דודו אלחיאני, ראש מינהל חינוך וקהילה, אילן וקנין, מנהלת יישובית 360, ליטל ברוור, מנהלת מחלקת הקליטה, אנה גאווי, סגנית מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, תמי הדר, מנהלת המשרד הישראלי של פדרציית צפון ניו ג'רזי, רוית שטיינמץ, מנכ"לית תוכנית 'פותחים עתיד', רותי שיינפלד, מנהלת אזור 'פותחים עתיד'- רותי עבדייב, מנהלת יישובית של 'פותחים עתיד', שובל טף-שלף ואלמוגית נהרי, רכזת התוכנית בנהריה.

בישיבה פורטו הפעילויות הרבות במגוון תחומים שהתבצעו יחד עם הילדים ובני המשפחה שלהם. אחד הנתונים הבולטים הוא שיפור ניכר בהישגים של הילדים ובתחושות שלהם במהלך שהייתם בבית הספר ומחוצה לו, זאת בתום שלוש שנות ליווי מקצועי במסגרת התוכנית. בישיבה הוצגו נתוני התוכנית והשפעתה על אותם ילדים ומשפחות, לצד ראייה עתידית על היקף התוכנית שצפויה להתרחב ולתת מענה לילדים נוספים בעיר.

״תוכנית 'פותחים עתיד' יצרה שינוי משמעותי עבור ילדים והורים רבים", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי. ״העשייה החינוכית שמובילים יחד כלל הגורמים ברשות ומחוצה לה, הובילו להצלחת התוכנית ששואפת לאפשר לכל ילד או ילדה למצות את הפוטנציאל הטמון בו. ראשי התוכנית רואים כיום בנהריה מודל לחיקוי עבור רשויות רבות בארץ בהטמעת התוכנית הערכית והחשובה הזו״, הוסיף מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.