עד כה נבחרו 9 מיזמים שיכנסו לתכנית המאיץ הטכנולוגי

השבוע התכנסה הוועדה לבחירת המיזמים הטכנולוגיים עבור המאיץ הטכנולוגי (אקסלרטור) הראשון המוקם בימים אלה בעכו, ביוזמת משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, מעוף-טק, עיריית עכו וחברתCinnovate.
ועדת בוחרים אקסלרטור עכו
צילום- מעוף טק עכו

הוועדה שכללה נציגים של משרד הכלכלה, חברת Cinnovate ועיריית עכו, התכנסה לשלוש ישיבות, במהלכן, יזמים רבים מעכו ואזור הגליל המערבי, הציגו בפני חברי הוועדה, את הסטארטאפים שהם מקימים, במטרה להתקבל לאקסלרטור מעוף-טק בעכו.

עד כה הוועדה בחרה 9 מיזמים שהתקבלו לתכנית, ובקרוב יחלו חברי המיזמים בפעילות האקסלרטור.

יזמים מהאזור מוזמנים לנצל את הימים האחרונים לפני סגירת ההרשמה- ולהגיש טופס מועמדות באתר:

https://goo.gl/forms/JcJLf58KBGSbcAVP2

בקרוב, תפרסם הוועדה את שמות המיזמים שנבחרו להשתלב בתכנית האקסלרטור, הפרוסה על פני שישה חודשים אינטנסיביים במיוחד שתתבצע במתחם העבודה החדש (האב) שהוקם בעכו.

היזמים הנבחרים יקבלו מעטפת שירותים והטבות חסרת תקדים, בסביבה יזמית תומכת להיי טק. במסגרת התכנית, נבנית עבור כל מיזם תכנית עבודה שבועית עם מנטורים מובילים בתחום שהם בעצמם משקיעים ויזמים עם סיפורי הצלחה מוכחים, המלווים את התהליך החל מסיוע ליזמים בהבשלת הרעיון לכדי מיזם, וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס מימון והשקעות, כאשר המטרה העיקרית של התהליך הינה להגיע לשוק כמה שיותר מהר.

תמר ערבה מנהלת אקסלרטורים נהריה ועכו מעוף-טק: "אנו נרגישם לקראת תחילת פעילות האקסלרטור הראשון בעכו. משרד הכלכלה פועל לממש את החזון להקמת סטארטאפים בכל רחבי ישראל, אשר יספקו תעסוקה איכותית לגרפיקאים, מתכנתים, מהנדסים, אנשי מדיה, דיגיטל ועוד, סטאטראפים שיהפכו לחברות הייטק ויתמכו בפיתוח האזורי ויתרמו לקהילה באזור. כבר עתה ניתן לראות את החזון מתממש, הלכה למעשה בשטח, עם הקמת המאיץ הטכנולוגי" אומרת ערבה ומוסיפה, "אנו גאים לקחת חלק בפיתוח תחום היזמות והעסקים הטכנולוגיים בגליל המערבי, ומאמינים שעם הכניסה של טכנולוגיה לכל תחומי החיים, מגיעות הזדמנויות משמעותיות לעסקים חדשים. האקסלרטור יעודד חדשנות ויזמות טכנולוגית ובמקביל יספק את כל הכלים והפתרונות לחסמים כדי לשלב את היזמים והיזמיות בעולם ההייטק. זו בשורה מרגשת המביאה את תעשיית ההייטק, קטר הצמיחה של כלכלת ישראל, אל העיר".

התכנית מסובסדת באופן מלא על ידי משרד הכלכלה והתעשייה, ללא עלות מצד הזימים שיבחרו. אקסלרטור עכו, הינו חלק מתכנית הקמת מאיצים טכנולוגים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שהתקבלה לאור הצלחת מודל המאיץ הטכנולוגי שכבר פועל מזה 4 שנים בנצרת. המאיצים מוקמים בהשקעה כוללת של כ- 13 מיליון שקלים- בנצרת עילית, טבריה, קריית שמונה, חצור הגלילית, נהריה, כרמיאל, עכו ועפולה.

המאיץ הטכנולוגי הוקם בקיבוץ המחנכים העירוני בעכו.

המאיץ הטכנולוגי בעכו
צילום – אורי רוזן.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.