מכללת גורדון במגעים ביססה קשר אקדמי עם אוניברסיטה בדובאי

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא המכללה האקדמית גורדון להוראה. צילום דוד שי

שיתוף פעולה בישראל בין מוסד אקדמי ישראלי ומוסד אקדמי מאיחוד האמירויות

השבוע נערכה ועידת חקר מקוונת בהשתתפות נציגי האקדמית גורדון לחינוך, האוניברסיטה האמריקאית בדובאי ונציגי מוסדות נוספים מאירופה.

אחרי הקשרים העסקיים בקו ישראל –דובאי, בימים אלו נרקמים קשרים בתחום החינוך:

אנשי הצוות באקדמית גורדון לצד חברי הסגל מהאוניברסיטה האמריקאית בדובאי ביססו "ועידת חקר מקוונת" להחלפת רעיונות לצורך קידום שיטות הוראה יעילות בשתי המדינות בתקופת הקורונה. איחוד כוחות זה נחשב לפורץ דרך מצד גוף אקדמי ישראלי.

בשבוע האחרון התקיימה הועידה הראשונה, אשר עסקה בשאלה כיצד ניתן לקדם את הלמידה באונליין ולעודד מעורבות בתהליך הלמידה.

בין המשתתפים: פרופסור קלאודיה פרנוואלד מ- University of Education Upper Austria  וד"ר אליס אלטיסימו מ-   University of Hildesheim  .   מטעם האוניברסיטה האמריקאית בדובאי השתתפו פרופ' סוניתא קשטרייה ופרופ' וינוד פאנגרסיוס.

ד"ר רונדה סופר, ד"ר ריטה חורי, ד"ר אלנה מזרחי וגב' דוידה פולק השתתפו מטעם האקדמית גורדון לחינוך.

המפגשים המקוונים צפויים להמשיך ולהתקיים אחת לחודש כאשר בינהם שומרים המשתתפים על קשר ומקיימים תקשורת וסיעור מוחות בפלטפורמות מקוונות. כמו כן, ישנה כוונה לקדם בעתיד גם שיתוף פעולה מחקרי, חילופי סטודנטים וביקורי סגל בין המוסדות.

ד"ר רונדה סופר ראש המחלקה הבינלאומית באקדמית גורדון: "ישנה אווירה חדשה הפותחת אפשרות לקשרים אקדמיים חדשים שלא היו אפשריים עד כה. כמוסד המכשיר מורים המלמדים את הילדים של כולנו, חובתנו להתקדם בסביבה חדשה זו כדי להוות דוגמה אישית. אני מודה על תמיכתם של נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר, סגן הנשיא ד"ר אלי וינוקור וסגן הנשיא יגאל שייניס וכמובן מודה לנשיא האוניברסיטה האמריקאית בדובאי, פרופסור דיויד שמידט ולצוותו.

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא המכללה האקדמית גורדון: "האקדמית גורדון מקיימת קשרים נרחבים ומקדמת פרויקטים משותפים עם מגוון מוסדות אקדמיים בכ- 40 מדינות ברחבי העולם במסגרת המחלקה הבינלאומית. אנו מרחיבים את שיתופי הפעולה ומקיימים מגיעים גם עם מוסדות בבחריין, במרוקו ועוד.

אנו מאמינים כי האפשרות החדשה אשר נפתחה כאן לחילופי ידע, תסלול את הדרך להסכם שיתוף פעולה ייחודי אשר יתרום רבות לכל הגופים הרלוונטיים. אני מודה לנשיא האוניברסיטה האמריקאית בדובאיי ולסגל המוסד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.