מוסד הטכניון יפתח באוקטובר הקרוב תכנית לימודים בתחום הרפואה לבני נוער

טכניון
טכניון

היחידה ללימודי המשך בטכניון תפתח תכנית "ניצני רפואה" לתלמידי כיתות ח' עד י' המעוניינים להרחיב את הידע בתחום הרפואה ולהעמיק בנושאים רפואיים אקטואליים

התכנית תפתח ב-19.10 בפקולטה לרפואה של הטכניון בסמוך לקריה הרפואית רמב"ם בחיפה

היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון תפתח בחודש ב-19 באוקטובר הקרוב תכנית מיוחדת המיועדת לתלמידים שרוצים להכיר ולהעמיק את הידע שלהם בנושאים רפואיים אקטואליים, לפגוש את מיטב המומחים, להתנסות בסימולטורים רפואיים וללמוד לבצע החייאה, להכיר הנדסה גנטית, לצלול לעולם השינה ולערוך היכרות עם מחלות נדירות, להבין הבדלים בין סוגי הדמיות, ללמוד לזהות סממני דיכאון בילדים, ללמוד על השפעת סמים ועישון ועוד נושאים רבים ומגוונים.

התכנית, שתתקיים בפקולטה לרפואה של הטכניון בסמוך  לקריה הרפואית רמב"ם בחיפה, מיועדת לתלמידי כיתות ח', ט' ו-י', ותיפרס על פני 20 מפגשים שבועיים עד לפסח 2021. בין נושאי הלימוד בתכנית החדשה שעלותה 3,100 ₪ למשתתף: קורס החייאה, אורח חיים בריא, פגיעות ספורט, סיכונים בהריון, מחלות נדירות, מעבדת שינה, מחלות נפשיות, רפואת גוף ונפש, אולטרסאונד, CT, MRI, ביקור בחדר סימולציות בבית חולים, קרדיולוגיה, ניתוח לב, קוצבים, מכות חשמל, הפרעות קצב, הנדסה גנטית ועוד.

עודד רביב, מנהל היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון: "מדינת ישראל, יחד עם כל העולם, מצויה מאז תחילת 2020 במציאות של מגיפה כלל עולמית. מציאות זו העלתה את הדיון סביב מערכות הרפואה השונות ואופן התמודדותן עם שלל תרחישים. אנו במוסד הטכניון רואים את חיזוק המערכת הרפואית והנחת התשתית לעתידה כחלק מהמשימות שלנו ולכן בחרנו לפתוח בעת הזו צוהר לבני נוער שתחום הרפואה מושך אותם ומסגרת שתאפשר להם הכרות מעמיקה עם התחום והאתגרים שלו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.