הצלחה לחוגי מחשוב וטכנולוגיה מבית "סיסמה לכל תלמיד"

התוכנית הייחודית, "חוגי מחשוב וטכנולוגיה," המשיכה בפעילות גם בחופש הגדול בחוגי העשרה ללא עלות כספית

 
התוכנית הייחודית, "חוגי מחשוב וטכנולוגיה," המשיכה בפעילות גם בחופש הגדול בחוגי העשרה ללא עלות כספית


למעלה מ-150 תלמידים מ-8 בתי ספר השותפים במיזם "סיסמה לכל תלמיד" בנוף הגליל, נהנו מחוגי מחשוב וטכנולוגיה, אשר שולבו בתוכנית "בתי ספר מלמדים בחופש הגדול" של משרד החינוך במהלך שלושת השבועות הראשונים של חודש יולי. 
החוגים שהועברו הם חלק מפרויקט "מחשב לכל הכיתה", אשר שותפים לו משרד רוה"מ, מיזם "מחשב לכל  ילד", "סיסמה לכל תלמיד" והרשות המקומית, במטרה להמשיך בחיזוק האוריינות הדיגיטלית של התלמידים, גם לאחר סיום שנת הלימודים ובפרט על רקע שנת הקורונה.
התוכנית המוצעת לבתי הספר כללה מגוון נושאים בתחומי הטכנולוגיה, לבחירת בתי הספר, ובכלל זאת: מדיה דיגיטלית, שעת קוד, מיינקראפט, משחקים מקוונים ועוד.
החוגים נועדו לסייע לתלמידים לפתח ולטפח כישורים ומיומנויות חשיבה מסדר גבוה, ברוח המאה ה-21, באמצעות תרגול אוריינות טכנולוגית על כל רבדיה באופן חווייתי, מעשיר ומהנה.
מנכ"לית מיזם "סיסמה לכל תלמיד", מגי אסייג, מסרה: "זכות גדולה נפלה בחלקנו להמשיך בקידום נושא התקשוב והטכנולוגיה גם בחופשת הקיץ, במיוחד לאחר שנה מורכבת זו. אנו שמחים על ההזדמנות לאפשר לתלמידים ליהנות מלמידה חווייתית וחדשנית, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת לצד משחוק והנאה. בתום הפעילות, אני רוצה להודות ליו"ר המיזם, אודי אנג'ל ולתורמים שלנו, החברה לישראל, חברת XT, ICL Group ו-OPC רותם ולראש העירייה  רונן פלוט, על שיתוף הפעולה ועל האפשרות להעניק לילדים חוגים ללא כל עלות כספית".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.