יעל שרביט נבחרה לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית

קרדיט: דוברות עיריית חיפה

במסגרת הבחירות למועצת הנוער העירונית שהתקיימו השבוע (יום שני, 13.06.22), בחרו מועצות התלמידים של בתי הספר ונציגי תנועות הנוער וארגוני הנוער בחיפה את פורום ההנהגה אשר יוביל את המועצה בשנת הלימודים הבאה.

מועצת הנוער העירונית הינה הגוף המייצג הרשמי של הנוער בעיר. פעילות המועצה כוללת אירועים ופרויקטים רבים, וביניהם ״רכבת החיוכים״, קידום זכויות התלמיד, השתתפות בטקסים עירוניים ואירוע ״משתלטים על הקיץ״, אשר יערך בשבוע הבא.

לתפקיד יו״ר מועצת הנוער העירונית נבחרה יעל שרביט, תלמידת כיתה ט' בלאו בק, אשר תחליף את ארבל גלברט שכיהנה בתפקיד בשנה האחרונה. כסגן יושבת ראש המועצה נבחר אסף ביטרן, העולה לכיתה י"א בבית הספר בסמ"ת. לתפקיד יו"ר ועדת קהילה ונוער נבחרה רז ויגודסקי העולה לכיתה ט' בבית הספר עירוני ה', לדוברת המועצה נבחרה יובל דגני העולה לכיתה ט' בבית הספר הפתוח, וליו"ר ועדת האתיקה נבחר מתי זאיל העולה לכיתה ט' בבית הספר עירוני ה'.

עם בחירתה הבטיחה יעל שרביט שכיו"ר המועצה היא תדאג לייצוג מקיף של הנוער וריבוי דעות במליאה. שרביט פתחה את נאומה בהסבר על איך היא רואה את מועצת הנוער העירונית: ״דמיינו עולם, בו אפשר להגשים חלומות, בו רעיונות גדלים והופכים למציאות, עולם שנותן לכל אחד להביע את עצמו ולהיות מי שהוא. העולם הוא מקום עם אנשים שונים, שיחד שומרים על הרמוניה וניצוץ בעיניים של אלו שבו״.

ממינהל החינוך נמסר כי הבחירות למועצת הנוער העירונית מתנהלות מידי שנה בצורה דמוקרטית ובוגרת. לקראת הבחירות עורכים המתמודדים קמפיין, מציגים מצע התחייבויות, וביום הבחירות נואמים לפני התלמידים הבוחרים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.