בית ספר חוגים ע"ש רחל מתוקי ז"ל

מועצת עיריית חיפה, אימצה פה אחד, את ההצעה לסדר והמלצתה של חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני, לקרוא את בית ספר התיכון חוגים על שם רחל מתוקי ז"ל. מתוקי, שהחלה את דרכה כמורה ומחנכת מילאה שורה ארוכה של תפקידים במערכת החינוך והייתה בין היתר, מנהלת קריית חינוך עתידים באור עקיבא, ראש מערכת חינוך ותרבות בעירית חיפה, ומנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך.
רחל מתוקי ז"ל
קרדיט: עיריית חיפה

בדבריה לחברי מועצת העיר אמרה סיגל ציוני כי רחל ז״ל הייתה תושבת חיפה עד יום מותה בטרם עת. בתפקידיה השונים קידמה רחל פרויקטים חינוכיים פורצי דרך והובילה תכניות ‏חדשניות לצד טיפול ייחודי בפרט , תוך הטמעת מצוינות ערכית, לימודית וחברתית קהילתית. הוסיפה ציוני כי , יוזמותיה הייחודיות לצמצום ומניעת הנשרה ומתן מענה והזדמנות לכל ילד וילדה תוך הובלת תהליכים משמעותיים  ודרך חסרת פשרות למצוינות בחינוך הביאו את מערכת החינוך החיפאית להישגים יוצאי דופן שזיכו את חיפה בין היתר בפרס החינוך הארצי. דמותה החינוכית ומעשיה יוסיפו לשמש לכולנו השראה, מודל ומופת לאנשי חינוך.

ציוני סיימה את דבריה ואמרה: "אני נרגשת ומודה לראש העיר ד״ר עינת קליש רותם על כך שפעלה והובילה  להנצחתה את רחל ז״ל בדרך הראויה והמכובדת ביותר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.