תעודות הוקרה של משטרת ישראל למפקחי עיריית חיפה קלוד ג'ובראן והייתם מריד

תעודות הוקרה של משטרת ישראל למפקחי עיריית חיפה קלוד ג'ובראן והייתם מריד

בטקס שהתקיים [א'] במפקדת תחנת חיפה, העניק הבוקר מפקד התחנה סנ"צ חיים אזרד את תעודת ההוקרה למפקחי העירייה קלוד ג'ובראן והייתם מריד, על פעילותם הנחושה והמהירה שהביאה למעצר חשודים בשוד מונית וגניבתה.

השניים היו במהלך משמרת כאשר שמעו בקשר על שוד המונית וגניבתה. השניים יצאו לאזור האירוע ועד מהרה זיהו את המונית והחלו לעקוב אחריה, תוך דיווח מתמיד על מסלול נסיעתה עד לעצירתה ע"י בלשי תחנת חיפה ומעצרם של החשודים.

עוד השתתפו בטקס יחד עם מפקדי תחנת חיפה: מנהל אגף האכיפה העירוני אילן חודדה וראש מנהל התפעול בעירייה אוהד דורפמן , שהודה גם הוא למפקחים ושיבח את שיתוף הפעולה הפורה עם משטרת ישראל.

בתעודת ההוקרה עליה חתומים מפקד התחנה, סגנו וקצין המבצעים של התחנה נכתב בין היתר: "תעודת ההוקרה מוענקת על כך שבמהלך משמרת לילה תוך שיתוף פעולה וגילוי יוזמה הייתם שותפים ללכידת חשודים באירוע שוד וגניבת מונית. בנחישות, רצינות וחתירה למגע הובלתם את הצוותים עד לכדי לכידת העצורים ומעצרם".

מפקד התחנה ציין את תושייתם של המפקחים וציין את שיתוף הפעולה הפורה ויוצא הדופן המתקיים באופן שוטף בין המשטרה לאגף הפיקוח של עיריית חיפה.

צילום: דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.