תנועת אומ״ץ מברכת את שר הביטחון בני גנץ על הקמת ועדת חקירה ממלכתית בעניין פרשת הצוללות והספינות

פליצה פנחס פלד יור תנועת אומץ.צילום יח"צ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא ,פנו אתמול יום א׳ בדחיפות לשר הביטחון בני גנץ וברכו אותו על הצהרתו להקים ועדת חקירה ממלכתית וביקשו כי לא ישתהה ויפעל במהירות להקמתה.

כותבים ראשי התנועה: ״תנועת אומץ, שהייתה הראשונה לחשוף את נושא הצוללות, פנתה בנדוןמספר פעמים לגורמים שונים ביניהם היועץ המשפטי לממשלה. מטרת פנייתה של תנועת אומ״ץ הייתה לפעול להקמת וועדת חקירה ממלכתית על מנת לברר את הנושא לעומק וזאת לאור חומרת החשדות והתהיות״

עוד מוסיפים ראשי התנועה: ״ קיבלנו בסיפוק רב את הודעתך להקמת ועדת חקירה ממלכתית בעניין פרשת הצוללות והספינות ומבקשת לתמוך ציבורית בהחלטתך ברוכה זאת, לאחר פניותינו החוזרות ונשנות בשנים האחרונות, להקמת ועדת החקירה המיוחלת״.

עוד יצחק מינא יו"ר המועצה הציבורית ליד אומץ. צילום פרטי אומץ

בתנועת אומ״ץ רואים חשיבות ביטחונית וציבורית לנושא חקירת נושא הצוללות דבר החשוב כל כך לציבור בישראל ורואים בכך חובה לפעול לאלתר לבדיקת הנושא למרות ההשלכות החמורות שיכולות להיות לבירור זה היכולים לגרום לרעידת אדמה צבאית וביטחונית.

ראשי התנועה מדגישים כי תנועת אומ״ץ הייתה הראשונה לחשוף את פרשת הצוללות ואף עקבה במהלך השנים אחרי ההתפתחויות ולפיכך ממליצים ראשי התנועה לשר הביטחון לצרף נציג של תנועת אומ"ץ כנציג ציבור בוועדה שעתידה לקום.


כותבים ראשי התנועה: ״נשמח להוות חלק בוועדה, על מנת שיתבהר סוף סוף לכל כיצד נרכשו הצוללות והספינות, לכאורה, בדרך לא דרך ודי אם נצטט את דבריו של האלוף עמוס גלעד שהתרחק תמיד מאמצעי התקשורת, האומר כי פרשת מטוסי ה- F-35 חמורה לא פחות מפרשת הצוללות וכי תרבות השקר ותהליך קבלת החלטות גורמות נזק ביטחוני רב למדינת ישראל״.

באומ״ץ מסכמים את הפניה בכך שעצם הקמת הועדה וההליך התקין של התנהלותה ותוצאותיה ישמשו כעוגן לאמון הציבור ויסירו בכך את עננת הספקות הקיימות כיום בציבור הרחב.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.