תנועת אומ״ץ מבקשת מהיועץ המשפטי לממשלה לבחון את הקשרים בין יועצי התקשורת וארבעת המועמדים לכנסת ברשימת ״חוסן לישראל״, מחשש לניגוד עניינים

במכתב שהוציא הבוקר יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה (פנחס) פלד, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מבקש יו״ר אומ״ץ לבחון מקרוב את הפרסומים בתקשורת בנוגע לארבעה מועמדים מרכזיים לכנסת מטעם רשימת ״חוסן לישראל״ של בני גנץ אשר התחברה למפלגת ״יש עתיד״ ונקראת כיום ״כחול לבן״.
כנס של תנועת אומץ מחוז הצפון - 2018
כנס של תנועת אומץ מחוז הצפון - 2018

אומ״ץ מתייחסת למועמדים: אבי ניסנקורן – יו״ר ההסתדרות, אורית פרקש – ראש רשות החשמל לשעבר, איתן גינזבורג – ראש עיריית רעננה לשעבר ומיכאל ביטון – ראש עיריית ירוחם לשעבר המיוצגים כולם אישית, לכאורה, על ידי אותו משרד יחסי ציבור, המנהל את קמפיין הבחירות של ״חוסן לישראל״/״כחול לבן״ לכנסת.

להבנתה של אומ״ץ, משרד יחסי הציבור אשר ייצג ומייצג את הארבעה הינו משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ המייצג חברות במשק כמו בנק לאומי ורשות ניירות הערך אשר הקפיאה את ההתקשרות עם בן חורין אלכסנדרוביץ למשך תקופת הבחירות בגלל רגישות הנושא.

עוד מוסיף יו״ר אומ״ץ כי יועץ התקשורת הפוליטי של אבי ניסנקורן, רונן צרור, הינו היועץ הפוליטי של רשימת ״חוסן לישראל״ כיום ״כחול לבן״.  צור אף משמש גם כיועץ תקשורת של ההסתדרות בשנים האחרונות וברשימת לקוחותיו כאלה שיכולים למצוא עצמם ביחסי תלות וכפיפות במידה וגנץ יעמוד בראשות הממשלה כמו החברה לישראל, קק״ל ועוד ובאומ״ץ רואים בכך בעייתיות.

יו״ר תנועת אומ״ץ קורא ליועמ״ש להידרש לסוגיה זו ולבחון האם יש משום טעם לפגם ו/או ניגוד עניינים בייצוג הכפול, לכאורה, של המועמדים לרשימת ״חוסן לישראל״/״כחול לבן״ בידי אותו משרד יחסי ציבור ואותו יועץ תקשורת של ההסתדרות בו זמנית כאמור לבחירות לכנסת, עובדה שעתידה להשפיע לכאורה, על התנהלותם של חברי הכנסת לכשיבחרו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.