תנועת אומ"ץ ליועץ המשפטי לממשלה: פתח חקירה בחשד להפצת דברי הסתה נגד יאיר נתניהו

צילום מהטוויטר

בעקבות ציוץ שפרסם בטוויטר נגד החלטת בג"ץ בעניין יו"ר הכנסת

יו"ר תנועת אומ"ץ, פליצ'ה פנחס פלד, פנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט  בבקשה לעריכת חקירה מיידית בגין חשד להפצת דברי הסתה נגד יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה.

 למכתב ששלח ליועץ המשפטי הוא צירף  צילום של "ציוץ" שהפיץ  בטוויטר יאיר נתניהו, לאחר פרסום החלטת בג"צ בעניין בחירת יו"ר הכנסת, בהרכב המורחב, בראשותה של נשיאת בית המשפטי העליון.

פליצ'ה פנחס פלד יו"ר תנועת אומ"ץ צילום ארכיון אומ"ץ

לדבריו של יו"ר אומ"ץ "ציוץ זה לא רק שהוא מבזה את אחד מהמוסדות החשובים במדינה המהווים אבן יסוד למשטר הישראלי, ושם אותו ללעג ולקלס, אם החשד אכן נכון, יש בו למעשה, קריאה להמרדה ולאי-ביצוע החלטתו של הבג"ץ בנושא הנדון – קריאה הנשמעת ביממה האחרונה מפי שרים בכירים".

בנימין ושרה נתניהו הוריו של יאיר. צילום פוזיציה

כמו כן הוא מוסיף כי "ציוץ זה שלכאורה, יוצא מתחת ידיו של יאיר נתניהו, יש משקל גדול ומשמעות חמורה  במיוחד שכן מדובר בחשד להודעה היוצאת מביתו של ראש הממשלה, ובכל מקרה יש בה משום השראה לבזות את הבג"ץ ולהמרות את מצוותיו".

את מכתבו הוא מסיים "נבקשך על כן, להורות על חקירה מיידית לשם אימות החשד להגשת כתב אישום כנגד כל הנוגעים בדבר".  העתק מהפנייה הועברה גם למבקר המדינה מתניהו אנגלמן. ולממלא מקום מפכ"ל משטרת ישראל ניצב מוטי כהן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.