תמורת 1,000 ₪ הסכים צעיר בן 21 שיבוצע ירי מרכבו לעבר אדם- שוטרי משטרת ישראל עצרו את הצעיר והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים גם בגין ביצוע ירי

ראשיתה של החקירה ביום שבת לפני כחודש (5/9) בשעות הצהריים עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה אודות ירי שבוצע לעבר צעיר (22) בעיר טמרה.

כוחות משטרה הוזעקו למקום והבחינו בחצר הבית בצעיר מוטל על הרצפה ומדמם. השוטרים הרחיקו את הסקרנים והצוות הרפואי פינה את הפצוע באורח קל עד בינוני (עפ"י גורמי רפואה) למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

חוקרים הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה, אשר הובילה תוך שעות ספורות, לאחר שימוש באמצעים טכנולגיים מתקדמים, לזהותו של הנאשם (21, טמרה). הנאשם אותר ישן במיטתו והרכב המעורב נמצא בחנייה.

הנאשם נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה, אשר העלתה, כי הנאשם היה עתיד לקבל 1,000 ₪ תמורת הסעת היורה ברכבו לעבר ביתו של הפצוע. הנאשם טרם האירוע פעל יחד עם עוד שניים להשחרת חלונות רכבו, להסרת לוחית הזיהוי הקדמית והדבקת דבק מסוג "איזולירבנד" שחור על הספרות האחוריות של הרכב.

ראיות פורנזיות שאותרו על הרכב קשרו את רכב הנאשם בצורה מלאה לאירוע. הנאשם שימש למעשה רק כנהג, אך הואשם גם בגין ביצוע הירי שביצע האחר.

בתום החקירה האינטנסיבית שהוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב גליל הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד הנאשם בגין עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות שלצידה עונש מאסר לתקופה של 14 שנים, עבירות בנשק, ירי מנשק ושינוי זהות של רכב.

משטרת ישראל רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ותמשיך גם בימים אלו לפעול באמצעות כל אמצעי החקירה הקיימים ברשותה בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין למען שלום הציבור וביטחונו

.קרדיט: דוברות המשטרה?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.