שירות "רכבל חינם לאקדמית גורדון" חוזר!

הכירו את השירות אשר הושק בשנת 2016 כ"רכבל התחבורתי" הראשון בארץ

אם הייתם שואלים את בוגרי האקדמית גורדון, הם היו מספרים לכם שרכבל תחבורתי קיים במדינת ישראל עוד משנת 2016. הרכבל המפורסם של חיפה הסיע אותם מידי יום מחניון בת גלים לקמפוס וחזרה ללא כל עלות, כחלק משיתוף פעולה של המכללה עם הנהלת הרכבל. שירות הנסיעה בחינם הופסקה עם פרוץ הקורונה. כעת, עם החזרה ללימודים בקמפוס, יחודש השירות הן בסמסטר א' והן בסמסטר ב' בימים א'-ה' עבור כל הסטודנטים וכל חברי הסגל של האקדמית גורדון (למעט בימים שהרכבל לא יופעל בשל תנאי מזג אוויר וכד').

הרעיון של "רכבל תחבורתי" נועד לפתור את מצוקת החניה של הסטודנטים בגורדון. בזכות השירות, יכולים לחנות בחניון בת גלים שכולל כ-500 מקומות חנייה ללא עלות, להגיע חינם תוך מספר דקות למכללה וליהנות מאטרקציה ייחודית ומנוף מרהיב של חורש וים. כמו כן, הפתרון מאפשר למגיעים בתחבורה ציבורית להגיע בעזרת אוטובוס או מטרונית לשדרות ההגנה ומשם להמשיך ברכבל.

המיזם הפתיע בנתוניו- כבר בהתחלה נמדד גידול עצום של למעלה מ50% נוסעים ברכבל. בכך, ניתן לציין גם את תרומתה של האקדמית גורדון לקידום עסקים מקומיים ושיתופי פעולה פוריים.

יגאל שייניס, סגן נשיא האקדמית גורדון: "האקדמית גורדון מתרגשת לקראת שובם של הסטודנטים לקמפוס לאחר שנה וחצי של למידה מרחוק. הנהלת המכללה ניצלה את התקופה הזו כדי לשדרג את הקמפוס, לבנות מרחבי למידה חדשים, להקים מערכי למידה דיגיטליים מתקדמים ולהרחיב את מעגלי שיתופי הפעולה. בין השאר, אנו גאים בחיבור המוצלח עם רכבל חיפה למען הבאים בשערנו. נמשיך להוביל פתרונות פורצי דרך למענם. בהזדמנות זו נאחל לכולם שנת לימודים מוצלחת ובריאה".

פאחר ביאדסי, מנהל הרכבל: אנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם האקדמית גורדון. בהחלט מדובר במיזם יצירתי ופורה אשר מרגש אותנו ובעיקר את ציבור הסטודנטים. פתרון למצוקת החניה זה אומנם חשוב ונחמד, אך הסתבר שהרכבל מספק לסטודנטים גם חווית לימודים ייחודית, שמתחילה בבוקר קסום מול הנופים היפים של העיר חיפה, וממשיך אף ב"שעות חלון". סטודנטים נהגו לנסוע לטיילת בת גלים, לנשום אוויר ים ולחזור ללימודים בכוחות מחודשים. רכבל חיפה המיתולוגי שמח וגאה על שיתוף הפעולה ומאחל שנת לימודים פורייה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.