שיטור מציל חיים

צילום דוברות נוף הגליל

עיריית נוף הגליל ציידה את ניידות השיטור העירוני בערכות החייאה . השיטור העירוני של נוף הגליל הוא בין הבודדים בארץ שיש בידיו את המכשור והאמצעים לסייע בשעת מצוקה, לא רק לביטחון התושבים אלא גם להצלת חייהם.

ביוזמת ראש העיר, רונן פלוט, העירייה רכשה לאחרונה שתי ערכות החייאה מקצועיות ודפיברילטורים מתקדמים בעלי יכולת ביצוע החייאה אוטומטית. "אם ממילא השיטור העירוני מסייר בעיר 24/7, נמצא בכל מקום במרחב העירוני וזמין לקריאות התושבים, מדוע שלא יהיה באמתחתו ציוד מציל חיים לכל צרה שלא תהיה", אמר ראש העיר פלוט.

לצורך הפרויקט הייחודי לעיריית נוף הגליל, עברו לאחרונה שני פקחים קורס הכשרה מקצועי על ידי מד"א לשמש פאראמדיקים. ארז אטיאס, קב"ט העירייה, ציין כי התוכנית היא להכשיר בהמשך פקחים נוספים ולחזק מיומנויות באמצעות תרגולות כחלק מתוכנית הפעילות השוטפת. "שיטור העירוני אומנם לא אמון בהגדרתו על הגשת טיפול רפואי, אבל הוא יכול להיות עזר לגורמי ההצלה בשעת מצוקה, כאשר כל שנייה היא קריטית".

מנהל השיטור העירוני, שמעון ג'נו, הוסיף כי פקחי העירייה וגם השוטרים בניידות המשולבות מברכים על היוזמה. "אנו מקווים שלא נזדקק לשעת אמת, אבל עצם הידיעה שיש באמצעותנו את העזרים להגיש עזרה מצילת חיים נותנת סיפוק והרגשה טובה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.