שומרים על הביטחון שלכם לאורך כל השנה

שומרים על הביטחון שלכם לאורך כל השנה

בימים אלה משלימה עיריית נהריה התקנת מצלמות לאורך קו החוף הצפוני כחלק מרישות של המרחב הציבורי במצלמות המרוכזות במוקד השירות העירוני. ״אין לנו עניין לבדוק את הנעשה ברחובות, אלא לטפל במפגעים בזמן אמת על מנת לשמור על ביטחונם ושלומם של התושבים והמבקרים הרבים", ציין מנהל אגף ביטחון וסדר ציבורי בעירייה, דודו אלחיאני

מוקד השירות העירוני 106 בנהריה, פועל לאורך כל ימות השנה כדי לתת מענים לפניות תושבים בנוגע למפגעים במרחב הציבורי, הדורשים את סיוע מחלקות ויחידות העירייה השונות. כחלק מהגברת תחושת הביטחון וסיוע בשמירה על הסדר הציבורי, נמצא בעיצומו, הליך לרישות שטחים במרחבים הציבוריים בעיר במצלמות. בשנים האחרונות, התמקד נושא התקנת מצלמות בעיקר במרכז העיר וכעת משלימה העירייה פריסה של מצלמות לאורך קו החוף הצפוני, לצד מימוש תוכנית עבודה לרישות מצלמות בפארקים ובמוקדים ציבוריים נוספים ברחבי העיר.

מנתונים רשמיים שנאספו עולה, כי המצלמות מסייעות בהפחתת הפשיעה ומניעת ונדליזם, מניעת מטרדי רעש, אכיפת נושא החנייה, הכוונה והזרמת תנועה ברחבי העיר. ״אין לנו עניין לבדוק את הנעשה ברחובות, אלא לטפל במפגעים בזמן אמת, על מנת לשמור על ביטחונם ושלומם של התושבים והמבקרים הרבים״, ציין מנהל אגף ביטחון וסדר ציבורי בעירייה, דודו אלחיאני שהוסיף, כי בשנים הקרובות המצלמות צפויות לסייע יותר ויותר בניטור אירועים חריגים ברחבי העיר.

דודו אלחיאני: "מוקד שירות 106 הינו מרכז שליטה עירוני, זמין ופעיל הנותן מענה לפניות התושבים. אנו שמים את השירות במרכז העשייה של הרשות. כל העובדים במוקד מחויבים לשמירת הפרט והפיקוח על המצלמות נעשה באופן רציף ומאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כדי לשמור על ביטחון התושבים וילדי העיר".

כיום מצלמות משדרות מאזורים מרובי קהל כמו חופי הים, חוף גלי גליל ועד לסוף הטיילת הצפונית ברחוב בן גאון, טיילת המזח ולאורך כל טיילת IDB, מתחמי הכושר ופארקים, במרכז העיר, ביציאות ובכניסות הראשיות לעיר. צוות הפיקוח של העירייה מתפקד כיחידה יוזמת אכיפה הכוללת את השיטור המשולב העירוני ונמצא בשטח לכל צורך עבור התושבים. באירועי הקיץ שמקיימת עיריית נהריה, תוגבר מערך האכיפה על ידי הפעלת שוטרים לצד צוות הפיקוח במטרה לשפר ולחזק בקרב תושבי העיר את תחושת הביטחון.

״נהריה מתפתחת, מתחדשת ומתקדמת כל הזמן, אנו משקיעים משאבים בשמירה על המרחב הציבורי בעיר, על שלום הציבור ובטחונו. אנו מבקשים את תשומת ליבם של התושבים והמבקרים בעיר למתרחש סביבם. אנו מזמינים אותם להשתמש בשירות שלנו וליצור איתנו קשר דרך אתר העירייה, שליחת הודעה ותמונות בווטסאפ מוקד השירות העירוני או להתקשר אלינו בכל שעה ל-106 מכל טלפון – אנחנו כאן 24/7 בשבילכם", סיכם דודו אלחיאני.

צילום: עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.