רוסיה נגד אוקראינה? המלחמה התחילה!

עורכת הדין שרין סולן. צילום עצמי

האישה, מהנדסת אלקטרוניקה תומכת נלהבת בפוטין. הבעל מרצה בכיר במוסד אקדמי, ששירת בצעירותו בצבא בריה"מ ואפילו מקבל קיצבה מממשלת אוקראינה. "אשתי אובססיבית על פוטין"

בני הזוג באמצע שנות השישים לחייהם עסוקים כל ימות השנה בקריירה שהצליחו לפתח כאן בישראל מאז עלו ארצה באמצע שנות התשעים. הם הקימו בית לתפארת וגידלו יחד שלושה ילדים. השפה השלטת בבית היא השפה הרוסית. התמיכה בפוטין היתה לאורך השנים כמעט מוחלטת מצד שניהם, עד לעימות האחרון.

האישה ילידת רוסיה, הבעל ממוצא אוקראיני ושירת בצבא הרוסי עוד לפני נפילת בריה"מ ואף נפצע במהלך שירותו. מאז הוא מקבל קיצבה מממשלת אוקראינה עד עצם היום הזה. לימים שניהם פיתחו קריירה, האישה כמהנדסת אלקטרוניקה במפעל ליצור רובוטים, הבעל לעומת זה מרצה בכיר וידוע בתחום מדעי החברה.

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוען כי בעת האחרונה המחלוקת ביניהם רק החמירה. האישה הפכה לתומכת נלהבת בפוטין. "אני תמיד אומרת שפוטין משרה ביטחון לעם שלו", היא חוזרת ואומרת. הבעל לעומת זה, שכל השנים הסכים עם אשתו טוען לאחרונה כי פוטין מגלומן שמחפש אש ומלחמה.

הויכוחים בין בני הזוג הקצינו לאחרונה והאישה נסיתה לגייס את ילדיה כדי שיתמכו בדעתה אבל גם כאן נתקלה בסירוב. בשלב מסוים האישה ביקשה מבעלה שיעזוב את הבית. "אם הוא החליט לבגוד בפוטין מחר הוא יבגוד בי". לדברי הבעל אשתו טוענת כי גם ילדיה מוסתים על ידו ולכן היא מנהלת איתם קרב של ברוגז כבר תקופה ארוכה.

עו"ד סולן הבהירה כי לבעל דעה משלו ולמרות המחלוקת הוא טוען כי אין סיבה למשבר המשפחתי והוא מבקש שלום בית. במכתב ששלח לאשתו הוא מבקש ממנה לשים את המחלקות מחוץ לבית, אבל היא מסרבת וטוענת כי הזוגיות שלהם הסתיימה. "היא אובססיבית על פוטין. היא רואה בו גיבור של פעם בדור. היא עושה טרור בבית, כמו פוטין עם העם שלו".

עו"ד סולן טוענת עוד כי בני הזוג נשלחו כמקובל במחלוקת כזו, בטרם יכנסו להליך גירושין ליישוב סיכסוך. "הסכסוך כאן הוא ילדותי וניתן לפתור אותו בעזרת יעוץ זוגי וישוב סיכסוך" הדגישה פרקליטת הבעל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.