ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, במכתב תודה לשר החינוך, יואב גלנט: "התמיכות, שהעניק משרדך לתלמידי העיר חיפה, עתידות לסייע להם רבות ברכישת מגוון מיומנויות, להן ודאי יידרשו בעתיד"

הבוקר (ב') פנתה ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, לשר החינוך, חה"כ יואב גלנט, במכתב, בו הודתה לו על הסיוע שהעניק לאחרונה משרד החינוך לעיריית חיפה.

מכתבה של ראש העיר לשר נשלח בתגובה למכתב, אותו שלח שר החינוך לראש העיר לפני מספר ימים, בו פירט את המהלכים, בהם נוקט משרדו, להתאמת מערכי התקשוב של מערכת החינוך הארצית לעידן ולתקופה הנוכחית, בה מרבית הלימודים מתבצעים באמצעות למידה מרחוק.

במכתבו לראש העיר ציין השר, כי משרד החינוך מבצע מהפכה לשדרוג מערכות התקשוב והמחשוב של מערכת החינוך ותלמידיה בכל הארץ ובמסגרת זו העניק השנה המשרד 3,479 מחשבים לתלמידי חיפה והקצה לעיריית חיפה סכום של למעלה מ-17 מיליון ₪ לצורך שדרוג תשתיות התקשוב של מערכת החינוך העירונית בעיר חיפה.

במכתב ששלחה ראש העיר לשר ציינה קליש רותם, כי היא רואה את העניין עין בעין וסבורה אף היא, כי בעידן, שבו שיעורי הבית והמשימות הלימודיות מתבצעות בעזרת מחשבים, קיימת חשיבות רבה בקידום פרויקט "מחשב לכל ילד" לילדים שידם אינה משגת לכך, מתוך מטרה לחזק את גישתם לטכנולוגיה ועל-ידי כך להגדיל את סיכוייהם להצליח בעתיד.

מסיבה זו, פירטה ראש העיר, ניהלה הנהלת העירייה, כבר מתחילתו של משבר הקורונה, מהלך לגיוס תרומות לצורך קידום מטרה חשובה זו, בו לקחו חלק גורמים רבים, אליהם הצטרפו גם היא וכל סגניה, באמצעות קיצוץ משכרם החודשי.

באופן זה, ציינה ראש העיר, הצליחה עיריית חיפה לרכוש מאות מחשבים ניידים חדשים, אותם העניקה כשי לתלמידי מוסדות החינוך השונים בחיפה – יהודיים, ערביים וחרדיים כאחד, במטרה לאפשר להם הזדמנות שווה בתהליך הלמידה מרחוק, ללא יצירת פערים.

בסיום מכתבה ציינה ראש העיר בפני השר, כי היא סבורה, כי בכוחן של תמיכות אלה, שהעניק משרד החינוך, לסייע רבות לצמצום הפערים בחינוך ולהעניק לתלמידי מדינת ישראל, כמו גם לתלמידי העיר חיפה, מגוון מיומנויות, להן ודאי יידרשו בעתיד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.