ראש העיר עכו לשרת התיירות: ללא ביטחון אישי לא נוכל לקיים עיר תיירותית

שרת התיירות, אורית פרקש הכהן ביקרה היום (ה׳) בעכו ונועדה עם ראש העיר, שמעון לנקרי ועם תיירנים שחדרי האירוח להם הוצתו בשבוע שעבר על רקע לאומני במהלך האירועים הקשים בעיר.

ראש העיר והשרה אף ביקרו בעיר העתיקה במלון ״עכותיקה״ של היזם מאיר דוידסון שניזוק קשות.

המפגש בלשכת ראש העיר נערך בהשתתפות סגן ראש העיר, אדהם ג׳מל, מנהל אגף התיירות דני ארמה, מנכ״ל החברה לפיתוח עכו העתיקה, יובל פורת וחלק מהתיירנים. במהלך המפגש אמר לנקרי, כי העיר חוותה טרגדיה נוראה שפגעה קשות בנכסיהם של יהודים בעיר וביחסים המשותפים.
לנקרי ביקש מהשרה לסייע לתיירנים במתן מענקים מיוחדים וכן לפעול להצבת כח משטרתי מיוחד בעיר העתיקה. ״ללא ביטחון אישי לא נוכל לקיים עיר תיירותית״, הבהיר לנקרי.
מאיר דוידסון מבעלי מלון ״עכותיקה״ שמלונו ניזוק קשות כאמור אאמר, כי חשוב להחזיר בחזרה את הישראלים על רקע משבר האמון שנוצר ואף לשקול הורדת מע״מ. הוא ביקש לסייע בקמפיין לעידוד תיירות פנים. גם מיכל מטלון, בעלי חדרי האירוח ״מליסנדה״ ביקשה מהשרה להתחיל בקמפיין בתחום הביטחון האישי כדי להחזיר את האורחים לעכו העתיקה. השרה אמרה, כי היא בוחנת אפשרות לתת ואוצ׳רים לתושבי גוש העוטף לאירוח בעכו. ״יש הבנה עמוקה וחשיבות אסטרטגית לטפל בשבר של העיר עכו״, אמרה השרה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.