צו האוסר על האישה לצאת לחו"ל

דובאי

"החו"ל החדש – דובאי". האישה ניצלה את המצב לקדם את עסקיה ויצאה בתוך חודש ימים שלוש פעמים לדובאי… האם רק עסקים היו שם?

בני זוג ממרכז הארץ שהקימו עסק גדול בצפון, ואף עומדים להנפיק אותו בבורסה בתל אביב, חשבו כי השלום עם דובאי, שהביא עמו ישראלים רבים לבקר באמירויות פתח לא מעט שיתופי פעולה כלכליים. גם הם חשבו כך.

הרוח החיה בעסק, שטרם מלאו לו עשור שנים, ומי שאחראית על קשרי החוץ ושיווק באירופה ובארה"ב הייתה האישה. היא ובן זוגה עומדים בראש החברה. היא מנכ"לית והבעל יו"ר הדירקטוריון. הדרמה החלה זמן קצר לאחר שנפתחו השמיים. האישה מיהרה לצאת לדובאי ולבדוק הזדמנויות עסקיות, כולל יצור מקומי של חלק מהמוצרים שמייצרת החברה. בנסיעה הראשונה נרקם שיתוף פעולה ראשוני ולצורך קידומו היא יצאה פעמיים נוספות בחודש האחרון לדובאי לנסיעות קצרות בנות שלושה ארבעה ימים.

השיא היה לפני שלושה שבועות כשהאישה הודיעה כי בדעתה להיפגש בלונדון עם אותו איש העסקים מדובאי כדי לקדם שיתוף פעולה דרך גורם שלישי שעסקיו בהודו. בשלב הזה ביקש הבעל להצטרף לנסיעה, אבל היא סירבה.

"לא ראיתי שום סיבה לנסיעות האלה כי אני יודע והיא עצמה אמרה לי שלא ממש הדברים זזים", אמר הבעל לעורכת הדין שרין סולן. הבעל ביקש לאסור על אשתו לצאת לחו"ל. "אני לא אסתיר את זה שיחסנו כבר שנתיים לא מתנהלים כשורה וכל אחד חי לעצמו, הגיע הזמן לפרק את השותפות ביננו. הנסיעה לדובאי חשודה בעיני ולדעתי מסתתר מאחריה קשר מסוים עם איש העסקים מדובאי שיכול לפגוע בי ואולי גם בעסק שהקמנו", טוען הבעל.

עו"ד סולן הבהירה לבעל כי אם יתברר לו שאשתו הזמינה כרטיסי טיסה דרך העסק המשותף יש באפשרותו למנוע את יציאתה, או לפחות לעכב את היציאה. "אם היא רוצה לצאת לחו"ל על חשבונה, לא ניתן למנוע זאת בצו". בינתיים הבעל מבקש להתחיל בהליך פירוק שיתוף לרבות העסק הגדול.

קרדיט תמונה: ויקפידיה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.