פרקליטות מחוז חיפה- פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד צעיר בן 19 תושב עיר בצפון בגין עבירת ניסיון רצח והפרה הוראה חוקית.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד ענאן ע'אנם עולה כי ביום 24.01.19 הורה כב' בית המשפט השלום אשקלון, במסגרת תיק מעצר אחר בו היה מעורב הנאשם כי הוא ישהה בחלופת מעצר בתנאי "מעצר בית לילי מלא" בבית, בפיקוחם של אביו ואמו , ובמסגרת אותה החלטה נאסר על הנאשם להחזיק בבית סמים מסוכנים, או להשתמש בהם.
פוזיציה!
פוזיציה!

לאחר שחרורו ממעצר הגיעו הנאשם ואמו לביתם בצפון סמוך לשעה  21:07 .

בהמשך ה ערב הגיעו לבקר את הנאשם 4 מחבריו ונכנסו לשבת יחד איתו בחדרו בבית. במהלך שהותם בחדר השתמשו הנאשם וחבריו בסם מסוכן מסוג חשיש.

אמו של הנאשם אשר הבחינה שהנאשם וחבריו משתמשים בסם מסוכן, היא ביקשה מהחברים לעזוב את הבית ואמרה  לנאשם שאם לא יפסיק להשתמש בסם מסוכן היא תזמין משטרה לבית, ואז  והתפתח עימות קולני שכלל צעקות הדדיות.

בעקבות כך ולאחר שעזבו החברים את הבית והנאשם נותר לבדו בבית עם אמו, החליט לגרום למותה של אמו .

במהלך הלילה    נכנס הנאשם  לחדרה של אמו , לאחר שהצטייד בחפץ כהה ובעוד אמו  שוכבת במיטתה, הנחית הנאשם בעוצמה, מספר פעמים, את כלי התקיפה על ראשה  בכוונה לגרום למותה .

 לאחר מכן נמלט הנאשם מהבית ועזב את אמו  כשהיא מתבוססת בדמה.

עוד עולה כי רק בשעה 14:05 הגיע אביו של הנאשם אל הבית, לאחר שלא הצליח ליצור קשר טלפוני עם המתלוננת, ומצא אותה  שוכבת במיטתה, מחוסרת הכרה ומדממת. אביו הזעיק,   אמבולנס למקום שהבהיל אותה  לבית חולים גליל מערבי בנהריה כשהיא מורדמת ומונשמת.

הנאשם נעצר ביום 28.01.19 כשהוא מסתתר בתוך מחסן בכפר מעיליא. הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.