פרץ לבנק באמצעות אבן, כשעל פניו צעיף ונתפס 'על חם' כשהוא בתוך הבנק- וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגד הנאשם בן ה- 28 כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

החקירה החלה עם קבלת ההודעה לפנות בוקר, ביום שבת לפני כשבועיים (25/7) ממוקד האבטחה של בנק "לאומי" בטבריה, כי קיים חשש לפריצה בסניף מאחר והאזעקות החלו לפעול וגלאי הנפח זיהו תזוזה בסניף.

עם קבלת ההודעה הוזנקו כוחות משטרה תוך דקות ספורות למקום והבחינו, כי דלת הכניסה לבנק שבור. בשל החשש, כי ייתכן והחשודים במעשה נמצאים עדיין בזירה, שלף השוטר את אקדח "הטייזר" ונכנס לבנק. עת נכנס לבנק הבחין בנאשם כאשר הוא רעול פנים באמצעות צעיף והורה לו לעצור. הנאשם ניסה להימלט לתוך הבנק, אך השוטר רץ לכיוונו והזהיר אותו לבל יעצור ייאלץ לעשות שימוש בטייזר והנאשם נעצר ונשכב על הרצפה.

השוטרים אזקו את הנאשם (28, בני ברק) והובילו אותו לתחנת המשטרה לחקירה. החקירה העלתה, כי הנאשם פרץ לבנק כאשר על ידיו גרביים לבנות וכי במעשיו גרם לנזק בהיקף של אלפי שקלים.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום.

בתום חקירה אינטנסיבית, לאחר איסוף ממצאים, גביית עדויות ופריקת מצלמות האבטחה, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של פריצה והיזק לרכוש במזיד.

משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד אותם עבריינים העושים דין לעצמם ופוגעים בבטחון הציבור וברכושו במטרה שימוצה עימם הדין למען איכות חייהם של התושבים

קרדיט: דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.