"פריק קונטרול": הבעל מבקש לחייב את גרושתו להתגורר באותו בנין שהוא מתגורר

צילום יחצ

האישה בתגובה: "הגרוש שלי לשעבר אינו מרפה כל השנים ועכשיו הוא רוצה עוד ועוד שליטה".

הוא רואה עצמו מועמד למשרת שופט, היא אחות בכירה בבית חולים. הם נישאו לפני 18 שנים, התגרשו לפני עשור ונשארו בקשר בשנים האחרונות בגלל הטיפול המשותף בשלושת ילדיהם. עכשיו הם נפגשים בבית משפט.

הבעל מבקש לחייב את גרושתו להתגורר באותו בנין שהוא מתגורר. "אני משלם כל השנים מזונות גבוהים ובזמן ועכשיו קיבלתי כירושה מהורי דירה באותו בנין שאני מתגורר ואני רוצה שגרושתי תעבור לכאן להתגורר ללא תמורה". האישה בתגובה: "הגרוש שלי לשעבר אינו מרפה כל השנים ועכשיו הוא רוצה עוד ועוד שליטה".

בטיעוניה בפני עורכי הדין שרין וגדלי סולן מגוללת האישה סיפור מאד קשה מצד הגרוש שלה, מי שאמור להיות לטענתו שופט בישראל. "התגרשנו לפני כעשור ומאז הוא מבקש ממני דיווח חודשי כמו: עם מי אני יוצאת? לאן אני יוצאת? וכל פעם מחדש הוא מאיים לא להעביר לי את המזונות. הוא חולה שליטה ורוצה לשלוט על חיי האישיים".

עוד היא מספרת כי בעלה לא השלים עם הפרידה. "למרות שהוא מנהל חיי זוגיות עם אישה אחרת אותה אפילו הכניס לביתו, עלי הוא מאיים ומזהיר אותי כל הזמן שלא אכניס גבר לחיי. האווירה שהוא יצר וההסתה הבלתי פוסקת של הילדים נגדי הם בלתי נסבלים".

האישה טוענת כי הרצון של הגרוש שלה, שתעבור לדירה באותו בנין שהוא מתגורר הוא כדי לשלוט עליה. עו"ד שרין סולן טוענת כי הדרישה של הגרוש לשעבר אינה לגיטימית. "הלקוחה שלי רשאית להתגורר היכן שהיא רוצה ותשלום המזונות אינו צריך להיות תנאי לכך. האישה מבקשת מבית המשפט להוציא צו הרחקה נגד בעלה שאינו מרפה ומגיע למקום העבודה שלה בניסיון לשכנע אותה לעשות את המעבר. לדבריה גם ילדיהם אינם רוצים במעבר "אנחנו לא צריכים את אבא על הראש, כי גם במעט הזמן שאנחנו איתו הוא חוקר אותנו על אמא", הם מעידים בפני עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.