עירית נוף הגליל מבקשת מהאזרחים לצלם נהגים עבריינים

עיריית נוף הגליל הרחיבה את רישות העיר במצלמות אבטחה במסגרת המאבק נגד עברייני התנועה בכבישים ובשיתוף עם המשטרה, בעקבות התאונה הקשה בה קיפחה את חייה נערה בת 15 מעין מאהל, יצאה  השבוע בקריאה יוצאת דופן לתושבים לצלם בעצמם את עברייני הכבישים ולשלוח את הסרטונים לוואטסאפ העירוני

ביום חמישי שעבר קיפחה את חייה נערה בת 15 מעין מאהל, עורוב חביב אללה שהייתה זמרת מוכשרת וכל עתידה המזהיר נגדע ברגע אחד. עורוב הלכה לתומה בשעת ערב בכביש מעלה יצחק ביציאה מהכפר והושלכה ממנו על ידי רכב שנסע במהירות מופרזת. רכב נוסף היה מעורב בתאונה אך הנהגים לא עצרו להזעיק עזרה אלא נמלטו ורק כעבור זמן אחד מהם הסגיר את עצמו והשני נתפס על ידי המשטרה.  בעקבות האסון הכבד במותה של הנערה מעין מאהל, הכריז ראש העיר רונן פלוט על מלחמת חורמה בתופעת העבריינות בכבישי העיר :" המערב הפרוע ייפסק ביד קשה ובאפס סובלנות" אמר פלוט בזעם "נוף הגליל לא תהיה שטח הפקר. יחד עם המשטרה אנו נמגר את התופעה מהשורש, נשתמש בענישה מחמירה ונראה לפרחחים את הדרך מחוץ לכביש "

 פלוט הורה להרחיב את רישות העיר בעוד 80 מצלמו אבטחה ולהגביר את פעילות  המוקד הרואה כך שבכל אירוע חריג  יתוצפת בעיניים ובמקרה של עבירה יטופל באכיפה נקודתית . באופן חריג ובעצה אחת עם המשטרה פלוט קרא גם לתושבים לקחת חלק בחזית הקרב ולצלם בעצמם באמצעות מכשיר הטלפון הנייד או מצלמת הדש בורד השתוללות בכביש בשעת אמת .  "אם אתם רואים נהגים משתוללים בכביש, ולא משנה אם זה רכב , טרקטורון או אופנוע , צלמו סרטון שבו ניתן יהיה לראות את לוחית הרישוי ושלחו לוואטסאפ העירייה , אנחנו נדאג לטפל במטרד המסוכן במלוא החומרה " נמסר בהודעת העירייה לתושבי העיר וצוין כי פרטי המדווחים יישארו חסויים וכי ניתן לשלוח את הסרטונהים גם ממספר טלפון חסום. :" לא ניתן להציב מצלמת אבטחה בכל מטר במרחב העירוני אבל כן ניתן לתעד מקרים באמצעות מכשיר נייד שזמין בכל רגע נתון " נמסר מהעירייה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.