"בעלי ביקש ממני לקיים יחסי מין עם גבר אחר לפי בחירתו"

משפחת סולן. צילום אולגה סולן

האישה התאהבה בגבר שהכיר לה בעלה. הדרישה המוזרה של הבעל עלתה לו ביוקר, "בעלי ביקש ממני לקיים יחסי מין עם גבר אחר לפי בחירתו". עכשיו הוא טוען: "היא בגדה בי"

הם נישאו לפני עשור והביאו שני ילדים לעולם. רק לאחרונה חגגו יחד יום הולדת 38 ובכל השנים האלה המשיכו לשמור על קשר עם חברי הילדות שלהם שחלקם עדיין רווקים ורווקות. הבעל מביא איתו עסק משפחתי גדול מאד ולצידו שכר גבוה במיוחד. האישה עובדת כרואת-חשבון.

הבעל סיפר השבוע לעורכת הדין שרין סולן על אופי היחסים בינו לבין אשתו. "חיינו כמו רווקים. יש לנו בלי עין הרע לא מעט כסף וכל אחד עשה כמעט מה שהוא רוצה ולא חסכנו מעצמנו את כל הגירויים כבני זוג ונהנינו מהחיים בארץ ובעולם".

בימים אלה ממש הגיעה אל הבעל דרישה מפתיעה מאשתו להתגרש ולקבל כתובה. לצד הדרישה היא מגוללת סיפור מדהים. "בעלי ביקש ממני לקיים יחסי מין עם גבר אחר לפי בחירתו ובתנאי שימצא חן בעיני כמובן, אבל הוא ביקש שנעשה את זה בנוכחותו. לא ראיתי בכך סטייה או בגידה. כי כבר עשינו ביחד חגיגות ברביעיות ושישיות בחו"ל".

עכשיו טוען הבעל: "אשתי התאהבה בגבר שהבאתי. היא בגדה בי". ובגלל זה היא מבקשת כתובה וגירושין. עו"ד סולן תטען כי אומנם הבעל הביא את הגבר ויזם את האירוע אבל גם אשתו לקחה אותו למקומות שנעשו בהם "דברים משוגעים".

האישה לעומת זה טוענת: "הרגשתי כמו אונס לא היתה לי ברירה… לא יכולתי לסרב". הבעל מבקש לשלול מאשתו את הזכות לכתובה בנימוק כי אשתו זנתה תחתיו כשהמשיכה להיפגש בהסתר עם הבחור שהוא הכיר לה. "הסכמתי לאירוע חד פעמי".

עו"ד סולן הציעה לצדדים לנסות "שלום בית" כדרישת הבעל, אבל האישה סירבה. היא הציעה לאישה מחצית הכתובה ודמי מזונות מוגדלים אבל זו מסרבת. בני הזוג ישלחו ליישוב סכסוך ורק בסיומו אם זה יכשל הם יפגשו בבית המשפט ובבית הדין הרבני שם יאלצו הדיינים לקבוע האם מהלך שנעשה בהסכמה הוא בגידה. במקרה שיוחלט וכן האישה לא תהיה זכאית לכתובה שנקבעה על מיליון שקלים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.