כתב אישום נגד תושב הצפון כבן 40 בגין הסתה לאלימות בפייסבוק כלפי ראש הממשלה

פוזיציה!
פוזיציה!

הסית נגד ראש הממשלה ויעמוד לדין פליל

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי), באישור היועץ המשפטי לממשלה, הגישה היום לבית משפט השלום בחדרה כתב אישום נגד תושב האזור כבן 40, בגין הסתה לאלימות, לאחר שהעלה בדף הפייסבוק שלו פרסומים הקוראים לרצח ראש הממשלה, ומסיתים לביצוע מעשי אלימות קשים.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נועה בורג, מייחס לנאשם ארבעה פרסומים שונים בחשבון הפייסבוק שלו, שבהם קריאה לעשיית מעשה אלימות, וכן דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה אלימות, תמיכה בו או הזדהות עמו, ועל פי תוכנם של הפרסומים והנסיבות שבהן פורסמו יש אפשרות ממשית שיביאו לעשיית מעשה אלימות.

בין היתר, עולה כי בחודש אפריל שיתף הנאשם בחשבון הפייסבוק רשומה של ח"כ עמיר פרץ המצולם עם ח"כ איציק שמולי, אשר כתב כי הוא מודה לצירי ועידת מפלגת העבודה על אישור הצטרפות המפלגה לממשלת האחדות. מעל הפוסט כתב הנאשם: "בוגדים דינם מוות".

בפרסום אחר מלפני מספר ימים, פרסם הנאשם רשומה ובה כתב: "חיים… גם ככה אין לי… אז אני מוכן להיות ה'קוף' שישב בכלא במקומכם אם תרצחו את בנימין נתניהו… פשוט תגידו שקיבלתם הוראה ממני".

בהמשך, פרסם הנאשם רשומה נוספת ובה כתב: "בנימין נתניהו בגד במדינת ישראל… הוא מואשם על ידי מדינת ישראל בבגידה!!!! בהפרת אמונים!!!! בנימין נתניהו טען שנשיא המדינה תכנן נגדו הפיכה פוליטית… כלומר אטיל בנשיא מדינת ישראל…. סמל של מדינת ישראל דופי… רפש… טען למרמה לחוסר יושר…. תקראו בעצמכם….  אותו ראובן ריבלין בשם אזרחי ומדינת ישראל שמאשימים את בנימין נתניהו בבגידה בהפרת אמונים, נתן לאותו בנימין נתניהו שטיל עליו רפש ודופי ביושרו את האמון להקים ממשלה שהוא העומד בראשה!!!!! תרצחו את בנימין נתניהו ואלוהים יהיה חייו לכם…. אני אגן עליכם… רק תעשו את זה כבר בבקשה זה בלתי נסבל… זה נדרש!!!! זאת החובה המצפונית והמוסרית ביותר שיש!!! שימו לסיפור הזה סוף כמו של ההתחלה שלו!!!! תסמכו עלי… הוא יהיה היה כלא היה… מחיקה מוחלטת מההיסטוריה… רק תעשו את זה… זה הדבר הנכון!!!! אתם לא תשלחו לכלא לשארית חייכם!!!! נהפוכו!!!! תהיו גיבורים לדורות הבאים!!!!"

שימו לב – אין לפרסם כל פרט שעלול לזהות את הנאשם, זאת בהתאם להחלטת ביהמ"ש לאור בקשת בא כוחו של הנאשם. 

בית המשפט הורה על המשך מעצרו של הנאשם בתנאי אשפוז בבית חולם פסיכיאטרי,  לערכת חו"ד בעניינו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.