מכבי חיפה תרמה לניצולי שואה כ- 70 אלף שקלים

צילום אתר פזיציה

כחלק מתוכנית קיצוץ שכר השחקנים והצוות, בעקבות משבר נגיף קורונה, הוחלט על ידי ההנהלה והשחקנים לתרום כ-2% מגובה קיצוץ שלושת החודשים. התרומה הינה לטובת ניצולי שואה ונזקקים לקראת חג הפסח וכן לטובת הצטיידות בציוד רפואי לבתי החולים בעיר.

עוד נכתב באתר של מכבי חיפה, בהחלטה משותפת של השחקנים וההנהלה, הוחלט לתרום כ-30% מהסכום לטובת ארגון יד עזר לחברמחיפה, המעניק בית חם לניצולי שואה ומסייע לנזקקים. יתרת הסכום כ-70%, יתרמו לבתי החולים בעיר – רמב"םבני ציון וכרמל, לטובת רכישת ציוד מיגון לרופאים ולצוותים הרפואיים המטפלים בחולי קורונה. 

אנו, במכבי חיפה, מצדיעים למוסדות אלו בימים לא פשוטים ומוקירים תודה. משפחת שחר החליטה להכפיל תרומה זו לטובת אותם מוסדות. נשיא המועדון יעקב שחר: "חשוב היה לנו בשעה לא פשוטה זו, לסייע למוסדות אלו בעיר – מוסדות התורמים רבות למען הקהילה ואף למכבי חיפה בימי שגרה. אני מודה לאנשי הצוותים הרפואיים ולכל המתנדבים הרבים, על עבודתם, ללא לאות, במציאות מורכבת זו ומחזק אותם. חג שמח ובריאות לכולם". 

נטע לביא, קפטן הקבוצה, אמר: "בשם השחקנים, אנו שמחים שחלק מהסכום ייתרם למוסדות אלו ולניצולי שואה. אנו מאחלים לכולם בריאות איתנה וחג אביב  שמח". 

שמעון סבג, מנכ״ל ומייסד עמותת יד עזר לחבר: "מכבי חיפה והעמותה כבר שנים עובדים יחד למען ניצולי שואה וקשישים נזקקים. בשנתיים האחרונות שיתוף הפעולה רק מתעצם. מאז ומתמיד מכבי חיפה כמועדון, שמה לנגד עיניה את המודל החברתי והסיוע לזולת. בזכות מכבי חיפה והתרומה שלה, מאות ניצולי שואה יעשו את החג כשעל שולחנם שפע. בימים קשים אלה, זה לא מובן מאליו. אני נרגש לקבל את התרומה של השחקנים ומודה מאד בשם ניצולי השואה ליעקב שחר, אסף בן דב והשחקנים. מועדון גדול לא נמדד רק במספר התארים שצבר, אלא בלב הרחב והסיוע לחלש".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.