מיכאל ויינר התמנה לסגן נשיא ומנכ"ל אוניברסיטת חיפה

מיכאל ויינר - מנכל האוניברסיטה

            מיכאל ויינר התמנה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אוניברסיטת חיפה. "למיכאל יש ניסיון עשיר באוניברסיטה ומחוצה לה ואני בטוח שהוא יעזור לנו להוביל את אוניברסיטת חיפה אל המטרות הגדולות שהצבנו לעצמנו ובראשן להיות אוניברסיטה שמשפיעה על הסביבה ועל החברה", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין.

"אני שמח להיכנס לתפקיד החשוב של מנכ"ל האוניברסיטה. אוניברסיטת חיפה התברכה בהון אנושי יוצא מהכלל ואני משוכנע שיחד עם כל העובדים והעובדות נדע לסייע לאוניברסיטה להמשיך ולהתפתח כמוסד מחקרי מצטיין, שקשור בקשר עבות במרקם החברתי של העיר חיפה והצפון כולו", אמר מר ויינר.

מיכאל ויינר, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים של האוניברסיטה העברית והוא בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום ניהול הכספים והפיתוח העסקי.  הוא כיהן כסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי של האוניברסיטה בין השנים 2017-2021 ובתפקידו זה היה אחראי על ניהול הכספים ותקציב האוניברסיטה, רכש ולוגיסטיקה, כל היבטי הביטוח והשכר של חברי וחברות סגלי האוניברסיטה. בעברו כיהן מר ויינר כסמנכ"ל כספים וכלכלה של חברת נמל חיפה, סמנכ"ל הכספים וה-IT של סולתם מערכות, סמנכ"ל כספים ובקרה של חברת רפאל , כשבתפקיד זה היה בין המובילים של מעבר רפאל מיחידת סמך של משרד הביטחון לחברה ממשלתית. מר ויינר מכהן כיו"ר הדירקטוריון של בית הספר לתיירות של האוניברסיטה ודירקטור בחברת "כרמל" – החברה הכלכלית של האוניברסיטה.

            אוניברסיטת חיפה נמצאת בתהליך שהחל לפני כארבע שנים להעמקת הנוכחות שלה במרחב העירוני של חיפה, כשגולת הכותרת של מהלך זה הוא פתיחת קמפוס העיר ע"ש לורי לוקי. לפני כחצי שנה הכריזה האוניברסיטה על מחויבותה לעמוד ב-17 המדדים של האו"ם לפיתוח אנושי בר קיימא (SDG), מהלך שכולל צעדים אקדמיים ומנהליים רבים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.