מדוע האשה דיברה אנגלית?

ביקש מבית המשפט צו שיורה לאשתו לחדול לדבר בשפה האנגלית בנוכחותו
עו"ד גדלי ושרין סולן בהתייעצות
עו"ד גדלי ושרין סולן בהתייעצות

האישה גייסה את ששת ילדיהם והחלה לנהל שיחות כדי למנוע מבעלה להבין בניסיון למקסם את זכויותיה ברכוש שצברו במהלך חייהם המשותפים

בני הזוג המתגוררים בעיר צפונית לא גדולה, נקלעו לפני כשלוש שנים למשבר. המשבר הזה הוליד מאבקים מכוערים מאחר והאישה טענה כי בעלה, שהונו נאמד בקרוב ל-150 מיליון שקלים, מנסה לנשל אותה מחלקה ברכוש המשותף. לטענתה מחציתו של ההון נצבר הודות לשקט והנוחות שנתנה לו לאורך השנים.

באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טענה האישה, בין היתר בתגובה לצו שדרש, כי בעלה אינו יודע ואינו מבין את השפה האנגלית, אבל היא לא עושה שימוש לרעה נגדו בכך שהיא מדברת בנוכחותו עם ילדיהם באנגלית. "הצו הזה שהוא מבקש לאסור עלי לדבר באנגלית עם הילדים, מעיד יותר מהכל על הכוונות שלו לברוח עם כל הכסף שנצבר".

האישה בעלת הכנסה מכובדת בפני עצמה הצליחה להכניס גם היא לקופת המשפחה לא מעט כסף, אבל את עיקר הרכוש צברו בני הזוג הודות לעסקיו של הבעל בכל רחבי הארץ, בעיקר בנדל"ן. ילדיהם של בני הזוג, שהבינו גם הם כי האב מנסה לעזוב את הבית עם מרבית הרכוש שנצבר, החלו לשתף פעולה עם האימא. "אנגלית הוא לא יודע אבל עסקים הוא יודע, אז אני לא חושבת שהוא יוכל לקבל צו כזה", הבהירה עו"ד סולן שלטענתה גם הוא יודע שמחצית ממה שצבר בחייו שייך לאישה.

הבעל טען להגנתו: "אשתי מדברת אנגלית כדי להסית את הילדים ולנסות באמצעותם להעלים כספים שנמצאים בחשבונות המשותפים שלנו". עוד הדגיש כי לאשתו אין שום חלק בחברות שהקים במשך השנים יחד עם עוד שלושה שותפים שהשקיעו מיליונים בחברה.

בשלב הראשון במסגרת הסכם הגירושין נקבע כי הווילה בה מתגוררת המשפחה תועבר בשלמותה לאישה ולילדים והאישה תקבל כהחלטה זמנית עוד 2 מיליון שקלים למחיה עד לגמר הדיון וסיכום חלוקת הרכוש.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.