לצד תביעת הגירושין האישה מבקשת דיון דחוף שיעסוק בשאלה מדוע בעלה לא בבידוד

צילום ארכיון סולן

הנקמה של האישה בבעלה המהמר: "שבנו מחו"ל ממדינה שבה אנו חייבים בבידוד ובעלי מסתובב חופשי בחוץ"

בני הזוג בשנות השלושים לחייהם, נישאו זה לזו לאחרונה וטסו לפני מספר שבועות לחופשה בחו"ל, ליעד נחשק. הבעל חובב הימורים, והיעד אליו טסו ידוע כיעד אטרקטיבי לחובבי ההימורים.

במהלך שהותם בחו"ל, נבלע הבעל לתוך הקזינו עד לשעות הקטנות של הלילה. רק לפנות בוקר שב לחדרו, כשריח חזק של אלכוהול נודף ממנו ואז ביקש מאשתו את הקוד לכרטיס האשראי שלה, שכבר היה בידיו. האשה הטיחה לעברו: "לאיזה צורך אתה רוצה את הכרטיס והקוד?" – הבעל הסביר כי הוא צריך למשוך כסף על מנת שיוכל להמשיך להמר ולהחזיר את הכספים שהפסיד.

האישה רצתה לדעת באיזה סכום מדובר, אך הבעל סירב להיכנס לפרטים. בסופו של דבר, התברר לאישה כי בעלה הפסיד את כל הכספים שהיו אמורים לשמש ליתר תקופת לחופשה ולצד זה עוד כמה עשרות אלפי דולרים. במהלך הוויכוח על ה"קוד הסודי" התפתח עימות קולני. בחדר פרצה מהומה שהובילה לאזעקת צוות בית המלון לחדרם ובשלב מאוחר יותר נקראו גם אנשי הביטחון של המלון.

עכשיו, כמה ימים אחרי שובם, האישה נחושה בדעתה להתגרש. היא טוענת בכתב התביעה שהגישה לבית הדין הרבני, באמצעות עוה"ד שרין סולן, כי החופשה הנחשקת הפכה לסיוט בלהות, וכי לבעלה בעיית הימורים והתמכרות לאלכוהול. עו"ד סולן טוענת כי זה לא העיקר, האישה מבקשת דיון דחוף שיעסוק גם בשאלה: מדוע בעלה לא שוהה בבידוד. "מיד עם שובנו לפני שבוע, התברר כי היעד ממנו באנו מחייב בידוד. אני בבידוד אז גם הוא צריך להישאר בבידוד" טענה.

לדבריה, בעלה על אף שהיה ידוע לו היטב כי היעד ממנו הגיעו על פי הנחיות משרד הבריאות מחייב בידוד בן 14 יום, לא נשאר בביתו וממשיך לפקוד את מקום עבודתו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.