למי שייכת תיבת הדואר המשפחתית-זו המחלוקת שנמצאת במרכזו של דיון משפטי

האישה טוענת: בעלי משתלט לי על הדואר וגורם לי נזקים. הבעל טוען: תיבת הדואר לא מעניינת אותי
עו"ד שרין ומורן סולן ליד המשרד
עו"ד שרין ומורן סולן ליד המשרד

הוא סוחר ממולח בבטקוין, היא מורה לתנ"ך בבית ספר יסודי. קשה להאמין אבל לבית המשפט למשפחה במרכז הארץ, הם הגיעו בין היתר בגלל מחלוקת הזויה: למי תועבר הבעלות על תיבת הדואר המשפחתית.

במסגרת פסיקת חלוקת הרכוש והסכם מזונות, בין שני הצדדים, שנישואים כבר שני עשורים ולהם ארבעה ילדים, שלושה מהם קטינים, נטען כי מרבית המחלוקות עדיין נותרו פתוחות אבל כדי שניתן יהיה להתקדם לקראת הסכם חלוקה הוגן במסגרת הגירושין, טוענת האישה באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, כי יש להעביר את השליטה על תיבת הדואר לידי האישה.

לדבריה, הדבר נחוץ מאחר והבעל מעלים מהתיבה דואר חשוב הפוגם ביכולתה לתפקד ואף גורם לה נזקים. לטענתה, במקרה אחד לא שילמה קנסות במועד, ובמשך ארבעה חודשים לא שילמה חשבונות חשמל ומים.

הבעל טען בתגובה כי לא הגיע לתיבה חודשים ארוכים וכשעשה זאת בתחילת החודש, בפעם האחרונה והיחידה, התברר לו כי התיבה עמוסה והוא נאלץ למשוך את כל הדואר. "הבעל עדכן את האישה שממתינים לה אצלו דברי דואר, אבל אפילו לא הודעת תשלום קנס אחת…" טען פרקליטו במכתב ששיגר לבית המשפט.

במסגרת הדיון טוענות עורכות הדין סולן כי  הבעל נהג ונוהג להוציא מהתיבה מסמכים חשובים. האישה הדגישה, כי בין היתר העלים מסמכים הנוגעים לגירושין מצדדים שלישיים, כל זאת, במטרה לסכל ולהכשיל את ההליך שלא מתקדם.

בשורה התחתונה נטען יש לפתור את המחלוקת סביב תיבת הדואר לפני שמתקדמים בשאר הנושאים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.