למדה חשפנות ומבקשת לעבוד במקצוע

הבעל טוען התחתנתי עם אישה שעשתה שירות לאומי כי לא התגייסה לצבא, עכשיו היא רוצה לרקוד ולהתפשט במועדונים
עו"ד שרין ומורן סולן ליד המשרד
עו"ד שרין ומורן סולן ליד המשרד

זוג צעיר באמצע שנות העשרים לחייו, נישא לפני חמש שנים ובשנה האחרונה נקלעה הזוגיות למשבר, שהגיע לכדי מאבק עקרוני בבית המשפט למשפחה. הדיון עסק בשאלה; האם לאישה מותר להגשים  את שאיפותיה המקצועיות גם אם הן מנוגדות לנורמות המוסריות של בעלה.

במהלך העימות המשפטי התברר כי האישה החלה לעסוק מיד אחרי השירות הלאומי בהוראה ואף היתה מחנכת, בכיתות ג' ו-ד' בבית ספר יסודי בצפון. הבעל, מתמחה צעיר במשרד עורכי דין. הזוג לא הביא ילדים לעולם, אבל לאחרונה במהלך השיחה גילה הבעל כי אשתו לומדת "ריקודי חשפנות".

מסתבר כי כמו לעורכי דין, רופאים ורואי חשבון, גם לחשפניות יש בית ספר. יש בתי ספר ממוסדים ויש בתי ספר ברשת ללימוד עצמי. בתוכנית הלימודים שיעורים בהתפשטות, לימודי היסטוריה של הריקוד החשפני ועוד. בין התלמידות יש לא מעט נשים צעירות ומבוגרות שחלקן מנהלות אורח חיים מאוד שמרני.

באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טוען הבעל כי לא יוכל להביא עם אשתו ילדים ולספר להם שאימא שלהם עובדת כחשפנית. "הטענה של אשתי כאילו זו אומנות היא קשקוש", טען. "במקרה הטוב מדובר בפרנסה", אמרה עו"ד סולן.

ההחלטה להתגרש באה לאחר שלבעל התברר כי אשתו מתכוונת לעבוד במועדוני חשפנות ואף לקיים הופעות פרטיות לעשירים, זאת על פי מודעה שפרסמה באינטרנט.

"אני לא חושב שכדאי להביא יחד ילדים ולהרוס אותם ולכן צריך לפרק את החבילה", טען הבעל. עו"ד סולן הדגישה כי מאחר ובין בני הזוג יש תמימות דעים שהיא יכולה לעסוק בעבודה שהיא אוהבת והבעל רשאי לעזוב כי אינו רואה בעבודה זו עתיד לילדיהם, צריך למצוא את הנוסחה לפרידה כמה שיותר מהר.

השופט בדיון אמר כי מדובר בזוג צעיר ומאחר וזכותו של כל אחד מהם להיות הורה מוקנית לו, נקבע כי התיק יוגש לסיכומים בעל פה בתוך חודש ימים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.