"לא היה טעם לבשל כי תמיד אכלנו במסעדות"

צילום ארכיון

רק תכנית הבישול גילתה לבעל כי אשתו יודעת לבשל

זוגיות שהחלה אחרי שלוש שנות הכרות, הגיעה לקיצה שנתיים בלבד לאחר הנישואים. "חמש שנים לא ידעתי שאשתי בשלנית", טען הבעל ופנה לבית הדין הרבני בבקשה לשחרר אותו מהמחויבות ודרש לחייב את אשתו לקבל ממנו גט. האישה מבקשת שלום בית.

בני הזוג הכירו בהפלגת נופש לפני כחמש שנים. הבעל איש אמיד מאד בעל רכוש רב ועסקים פורחים בתחום הסייבר, לרבות שני סניפים עם עשרות עובדים באוקראינה ובלרוס, סיים מערכת נישואים מורכבת כמה חודשים קודם לכן ויצא לנופש עם שני אחיו בהפלגה בקריביים שם הכיר את דוגמנית העבר הישראלית. זו צעירה ממנו ב-12 שנים, למרות פער הגילים ולמרות שגילו חצה את 45, היא החליטה כי בן הזוג שאותו הכירה בהפלגה יהיה בן זוגה ואחרי שלוש שנות הכרות הם נישאו ברב הדר.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טען בבקשה לגט, בין היתר, כי בכל מהלך השנים אשתו לא טרחה להכין לו אפילו ארוחה אחת. "תמיד מצאנו את עצמנו במסעדות, או צהריים, או ערב לעיתים גם בוקר. בבית כמעט ולא אכלנו". לדבריו ההסבר שנתנה אשתו היה כי היא לא אוהבת לבשל ולא יודעת לבשל, למרות שאמה הפליאה במטעמים ששלחה מפעם לפעם.

לדבריו, לפני הנישואים וגם במהלך השנתיים שהיינו ביחד כבעל ואישה, לא נכנסו אחד לווריד של השניה. "ניהלנו אורח חיים חופשי. אני נסעתי הרבה לחו"ל והיא בעיקר עשתה שופינג והתבטלה עם החברות שלה".

ההלם, כך על פי הבקשה לגט, היה כשראה אותה לפני שנה באודישן בטלוויזיה לתוכנית בישול. "לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב בושה", כתב. היא אמרה לדבריו בתוכנית לשופטים כי אהבת חייה זה הבישול וכל מה שהיא יודעת זה לבשל… ובשנים האחרונות לא בישלה כי בעלה סירב לאכול מהבישולים שלה.

האישה לעומת זה טוענת כי בעלה לא נתן לה את הצ'אנס לבשל. הבעל מוכן לתת לאשתו פיצוי חד פעמי של מיליון שקלים הכולל בתוכו את הכתובה ועוד חצי מיליון למחייה ומבקש לקבל גט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. שושנה מזלית

    איזה מטעמים יש בתיקים שלך .. תענוג.. סומכת עלייך , תותחית !!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.